Mala znamost serveru? To bude tim, ze od prvopocatku se chovame jako uzce profilovane medium, zasadne neoslovujeme neodbornou verejnost, protoze nase vysledky nemaji byt pouze vytocene bannery, ale odborna diskuze. Reknete mi k cemu nam je audit, kdyz naseho zakaznika absolutne nezajima "nekym" namerene pristupy. Zajimaji je pouze vysledky, tedy kolik dotazu prichazi, kolik je zajemcu na skoleni a o katalogy.... Bannerova reklama pro nas slouzi spis na vytvoreni ceny. Tim chci rict, ze pro mnohe je zrejme, ze tento server nebyl vytvoren pro tvoreni zisku jen na impressich. Nepekny design? Panove, to se tedy na mne nezlobte, ale to je trosku ustrel. Design je opet nekde az na konci, kvuli designu k nam neprijde jediny revizni technik, projektant. Zajima je uplne neco jineho. Tedy chapu, ze mame web plny nedostatku, ale nejsme grafici, programatori, novinari, obchodnici a elektrotechnik jsem jen ja. Ale medialnimi partnery pro odbornou verejnost, jsme pro vsechny elektrotechnicke veletrhy, vystavy, skoleni.... Vse jednou nechame udelat profiky. S pranim pekneho dne Miroslav Minarik http://www.elektrika.cz gsm: 00420-6-08-477 995 tel: 0420-5-4821 2580 fax: 0420-5-4524 2094 e-mail: m.minarik@elektrika.info ICQ: 127851499 10. července 2002, 13:20:50, napsal: Kucera> Zdravim, Kucera> porad ale nevim, proc je uprava ceny pekne k nicemu? Kucera> Co je na tom spatneho prodavat reklamu na nizsi ceny nez Kucera> ma konkurence. Proc mate ceny nastaveny podle nich? Kucera> Nastavte si vlastni ceny a neohlizejte se na ceny ostatnich. Kucera> Jedna britská ministerská předsedkyně kdysi rekla: Kucera> "Nikdy nenásleduj dav, udělej co uznáš za Kucera> vhodné a když je to nutné oslov dav, aby tě následoval". Kucera> Jestli chcete necem prorazit (v tomto pripade v prodeji Kucera> reklamy), musite nabidnout neco vice nez ostatni servery pro Kucera> vyvazeni vasich vlastnich nedostatku (napr. mala znamost serveru, Kucera> neucast v auditech atd). Lupa, mobil atd. si mohou dovolit mit cenu Kucera> 550-600 Kc za CPT. Myslite, ze by tuto cenu udrzovali stale, kdyz Kucera> by jim 70-80% reklamniho prostoru zustavala "prazdna"? Kucera> MK Kucera> ----- Original Message ----- Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> Kucera> To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 11:31 AM Kucera> Subject: Re[6]: Cernobily banner >> Zrejme to spatne vysvetluji. Rozumite mi? Netvrdim, ze cernobily >> banner je to spravne. >> Ale co tedy? >> Uprava ceny je to nejjednodussi a taky pekne k nicemu. Trosku >> fantazie. Co? Kucera> -------------------------------------------------------------------------- Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 16:02 CEST