Re[8]: Cernobily banner

From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik (m.minarik@elektrika.info)
Date: 10. 07. 2002, 16:03 CEST


Mala znamost serveru?
To  bude  tim,  ze  od  prvopocatku  se  chovame jako uzce profilovane
medium,  zasadne  neoslovujeme  neodbornou  verejnost,  protoze  nase
vysledky nemaji byt pouze vytocene bannery, ale odborna diskuze.
Reknete  mi  k  cemu  nam  je  audit,  kdyz naseho zakaznika absolutne
nezajima  "nekym"  namerene pristupy. Zajimaji je pouze vysledky, tedy
kolik dotazu prichazi, kolik je zajemcu na skoleni a o katalogy....
Bannerova  reklama  pro  nas  slouzi  spis na vytvoreni ceny. Tim chci
rict,  ze  pro  mnohe  je  zrejme,  ze tento server nebyl vytvoren pro
tvoreni zisku jen na impressich.

Nepekny design?
Panove, to se tedy na mne nezlobte, ale to je trosku ustrel. Design je
opet  nekde  az  na konci, kvuli designu k nam neprijde jediny revizni
technik, projektant. Zajima je uplne neco jineho.

Tedy  chapu,  ze  mame  web  plny  nedostatku,  ale  nejsme  grafici,
programatori,  novinari,  obchodnici a elektrotechnik jsem jen ja. Ale
medialnimi   partnery   pro  odbornou  verejnost,  jsme  pro  vsechny
elektrotechnicke veletrhy, vystavy, skoleni....

Vse jednou nechame udelat profiky.





S pranim pekneho dne
Miroslav Minarik

http://www.elektrika.cz
gsm: 00420-6-08-477 995
tel: 0420-5-4821 2580
fax: 0420-5-4524 2094
e-mail: m.minarik@elektrika.info
ICQ: 127851499

10. července 2002, 13:20:50, napsal:

Kucera> Zdravim,

Kucera> porad ale nevim, proc je uprava ceny pekne k nicemu?
Kucera> Co je na tom spatneho prodavat reklamu na nizsi ceny nez
Kucera> ma konkurence. Proc mate ceny nastaveny podle nich?
Kucera> Nastavte si vlastni ceny a neohlizejte se na ceny ostatnich.

Kucera> Jedna britská ministerská předsedkyně kdysi rekla:
Kucera> "Nikdy nenásleduj dav, udělej co uznáš za
Kucera> vhodné a když je to nutné oslov dav, aby tě následoval".

Kucera> Jestli chcete necem prorazit (v tomto pripade v prodeji
Kucera> reklamy), musite nabidnout neco vice nez ostatni servery pro
Kucera> vyvazeni vasich vlastnich nedostatku (napr. mala znamost serveru,
Kucera> neucast v auditech atd). Lupa, mobil atd. si mohou dovolit mit cenu
Kucera> 550-600 Kc za CPT. Myslite, ze by tuto cenu udrzovali stale, kdyz
Kucera> by jim 70-80% reklamniho prostoru zustavala "prazdna"?

Kucera> MK


Kucera> ----- Original Message -----
Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
Kucera> To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz>
Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 11:31 AM
Kucera> Subject: Re[6]: Cernobily banner



>> Zrejme  to  spatne  vysvetluji.  Rozumite  mi?  Netvrdim, ze cernobily
>> banner je to spravne.
>> Ale co tedy?
>> Uprava  ceny  je  to  nejjednodussi  a  taky  pekne  k  nicemu. Trosku
>> fantazie. Co?


Kucera> --------------------------------------------------------------------------
Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 16:02 CEST