Re[4]: Cernobily banner

From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik (m.minarik@elektrika.info)
Date: 10. 07. 2002, 10:31 CEST


Dobry den Miroslav Kucera,
no  pokud  bych  mel pouzit nejaky primer, tak kam by se dostala SKODA
AUTO, kdyby prodavala pouze luxusne vybavene vozy? Proto jsem si rekl,
ze vymyslime banner, ale o neco ochuzen. A oc jineho nez barevnost?

Ted  se nechci zminovat o prenosu dat, to je zase jina problematika. U
tohoto  banneru  jde  ciste  o  obchodni  politiku. Textova reklama je
samozrejme  dalsi  varianta  ovsem  ted  hovorime  o tom, jak prodat co
nejvice (ze 70%) nevyuzitych impressi!

Podivejte  se  co  nabizi  papirova  media.  Barevna  plosna  reklama,
cernobila  plosna  reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je
nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co
zna.
Zase  ted  vychazim  z nasich dosavadnich zkusenosti, kdy musime porad
web prirovnavat k inzerci na papire.

S pranim pekneho dne
Miroslav Minarik

http://www.elektrika.cz
gsm: 00420-6-08-477 995
tel: 0420-5-4821 2580
fax: 0420-5-4524 2094
e-mail: m.minarik@elektrika.info
ICQ: 127851499

10. července 2002, 10:14:19, napsal:

Kucera> Dobry den,

Kucera> cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu
Kucera> za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro
Kucera> ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner
Kucera> ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede
Kucera> na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze
Kucera> dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner
Kucera> v osdtinech sede barvy, ne? :)

Kucera> Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze klient bude
Kucera> muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema
Kucera> formularovymi tlacitky :)

Kucera> S pratelskym pozdravem
Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor
Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]


Kucera> ----- Original Message ----- 
Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
Kucera> To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz>
Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM
Kucera> Subject: Re[2]: Cernobily banner


>> Dobry den Petr Murmak,
>> uz  jsem  tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral s martinem
>> kaldou,  ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na slovo vzaty,
>> a ten  uz  upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan poctem odstinu, to
>> at barevnych, ci odstinu sede.
>> Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem
>> tedy vyvodil tech 14kb.
>> Ona  velikost  banneru by nemela hrat roli na cenu. To omezeni by melo
>> byt cernou barvou a jejimi odstiny.
>> 
>> S pranim pekneho dne
>> Miroslav Minarik
>> 

>> 


Kucera> --------------------------------------------------------------------------
Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 10:31 CEST