Dobry den Miroslav Kucera, no pokud bych mel pouzit nejaky primer, tak kam by se dostala SKODA AUTO, kdyby prodavala pouze luxusne vybavene vozy? Proto jsem si rekl, ze vymyslime banner, ale o neco ochuzen. A oc jineho nez barevnost? Ted se nechci zminovat o prenosu dat, to je zase jina problematika. U tohoto banneru jde ciste o obchodni politiku. Textova reklama je samozrejme dalsi varianta ovsem ted hovorime o tom, jak prodat co nejvice (ze 70%) nevyuzitych impressi! Podivejte se co nabizi papirova media. Barevna plosna reklama, cernobila plosna reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co zna. Zase ted vychazim z nasich dosavadnich zkusenosti, kdy musime porad web prirovnavat k inzerci na papire. S pranim pekneho dne Miroslav Minarik http://www.elektrika.cz gsm: 00420-6-08-477 995 tel: 0420-5-4821 2580 fax: 0420-5-4524 2094 e-mail: m.minarik@elektrika.info ICQ: 127851499 10. července 2002, 10:14:19, napsal: Kucera> Dobry den, Kucera> cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu Kucera> za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro Kucera> ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner Kucera> ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede Kucera> na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze Kucera> dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner Kucera> v osdtinech sede barvy, ne? :) Kucera> Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze klient bude Kucera> muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema Kucera> formularovymi tlacitky :) Kucera> S pratelskym pozdravem Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ] Kucera> ----- Original Message ----- Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> Kucera> To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM Kucera> Subject: Re[2]: Cernobily banner >> Dobry den Petr Murmak, >> uz jsem tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral s martinem >> kaldou, ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na slovo vzaty, >> a ten uz upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan poctem odstinu, to >> at barevnych, ci odstinu sede. >> Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem >> tedy vyvodil tech 14kb. >> Ona velikost banneru by nemela hrat roli na cenu. To omezeni by melo >> byt cernou barvou a jejimi odstiny. >> >> S pranim pekneho dne >> Miroslav Minarik >> >> Kucera> -------------------------------------------------------------------------- Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 10:31 CEST