Re: Re[4]: Cernobily banner

From: Pavel Simek (pas@nestor.cz)
Date: 10. 07. 2002, 12:03 CEST


----- Original Message -----
From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>

> Podivejte  se  co  nabizi  papirova  media.  Barevna  plosna  reklama,
> cernobila  plosna  reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je
> nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co
> zna.

Tenhle pristup se mi nelibi, klienti by se meli seznamovat se specifiky a
potencialem media, ne naopak prizpusobovat medium tak, aby pripominalo neco
"stareho znameho".

C/B vs. barva je prirozene deleni u tisku, pro web mi to prirozene vubec
nepripada. Prirozena technologicka skala pro web je:
- text - staticky obrazek - animace - interaktivni animace - ozvucena
interaktivni animace
Copak neni mozne vystacit si s touto skalou (plus dalsim prirozenym
kriteriem: velikosti)?

To je nazor muj coby tvurce banneru -- dostat pozadavek na cernobily banner
by mi pripadalo stejne absurdni jako pozadavek umistit do banneru velke
pismeno L (jako "levny banner") nebo treba kvuli sleve udelat imitaci
nekvalitniho tisku na nekvalitnim papire. ;-)

Pavel Simek --- pas@nestor.cz --- http://nestor.cz/pas



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 12:07 CEST