Koukam ze na vsechny pusobi asi to horko. Kdyz pominu myslenku banneru ciste v 2bitove barevne hloubce (cerna/bila) coby torturu pro pripadneho chudaka grafika (co se v tom da vymyslet za chytlavou upoutavku?), tak v pripade sedeho (stupne sedi) banneru nema nejaka nabidka nerku-li zvyhodneni smysl a opodstatneni. Stejny animovany banner muzete vizualne pekne (odpovidajici zameru a predloze) vytvorit treba s 32 barvami (opravdu barvami) a mene, naproti tomu "vyhodny" sedivy banner muze mit 128 barev/odstinu sedi - bude vetsi nez ten "lepsi" a jeste se s tim grafik bude trapit, aby to aspon vypadalo k svetu. Proste nevidim jediny duvod, proc toto nabizet jako specialni zvyhodnenou nabidku - prima souvislost se zmensenim objemu neexistuje a vice to zatizi grafika u vysledneho vystupu (vice casu nad bannerem). Proc tedy rovnou nenabizet, ze za napr. 10Kb banner je sleva X procent? Marketing je pekna vec, ale nemely by se obelhavat fyzikalni zakony a principy (ci jak nazvat, ze obrazku je v bajtech jedno, jestli 32 barev je duha nebo odstiny sedi). Pekny den preji. ______________________________________________________________ > Od: "Pavel Simek" <pas@nestor.cz> > Komu: <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Wed, 10 Jul 2002 12:03:30 +0200 > Předmět: Re: Re[4]: Cernobily banner > > ----- Original Message ----- > From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> > > > Podivejte se co nabizi papirova media. Barevna plosna reklama, > > cernobila plosna reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je > > nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co > > zna. > > Tenhle pristup se mi nelibi, klienti by se meli seznamovat se specifiky a > potencialem media, ne naopak prizpusobovat medium tak, aby pripominalo neco > "stareho znameho". > > C/B vs. barva je prirozene deleni u tisku, pro web mi to prirozene vubec > nepripada. Prirozena technologicka skala pro web je: > - text - staticky obrazek - animace - interaktivni animace - ozvucena > interaktivni animace > Copak neni mozne vystacit si s touto skalou (plus dalsim prirozenym > kriteriem: velikosti)? > > To je nazor muj coby tvurce banneru -- dostat pozadavek na cernobily banner > by mi pripadalo stejne absurdni jako pozadavek umistit do banneru velke > pismeno L (jako "levny banner") nebo treba kvuli sleve udelat imitaci > nekvalitniho tisku na nekvalitnim papire. ;-) > > Pavel Simek --- pas@nestor.cz --- http://nestor.cz/pas > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------- Centrum pro milovníky peněz http://finance.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 12:19 CEST