Re: Re[4]: Cernobily banner

From: xxx (cuk_gek@centrum.cz)
Date: 10. 07. 2002, 12:19 CEST


Koukam ze na vsechny pusobi asi to horko. 
Kdyz pominu myslenku banneru ciste v 2bitove barevne hloubce 
(cerna/bila) coby torturu pro pripadneho chudaka grafika (co se v 
tom da vymyslet za chytlavou upoutavku?), tak v pripade sedeho 
(stupne sedi) banneru nema nejaka nabidka nerku-li zvyhodneni 
smysl a opodstatneni. Stejny animovany banner muzete vizualne 
pekne (odpovidajici zameru a predloze) vytvorit treba s 32 
barvami (opravdu barvami) a mene, naproti tomu "vyhodny" sedivy 
banner muze mit 128 barev/odstinu sedi - bude vetsi nez 
ten "lepsi" a jeste se s tim grafik bude trapit, aby to aspon 
vypadalo k svetu.

Proste nevidim jediny duvod, proc toto nabizet jako specialni 
zvyhodnenou nabidku - prima souvislost se zmensenim objemu 
neexistuje a vice to zatizi grafika u vysledneho vystupu (vice 
casu nad bannerem).

Proc tedy rovnou nenabizet, ze za napr. 10Kb banner je sleva X 
procent?

Marketing je pekna vec, ale nemely by se obelhavat fyzikalni 
zakony a principy (ci jak nazvat, ze obrazku  je  v bajtech 
jedno, jestli 32 barev je duha nebo odstiny sedi).

Pekny den preji.


______________________________________________________________
> Od: "Pavel Simek" <pas@nestor.cz>
> Komu: <reklama@nawebu.cz>
> CC: 
> Datum: Wed, 10 Jul 2002 12:03:30 +0200
> Předmět: Re: Re[4]: Cernobily banner
>
> ----- Original Message -----
> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" 
<m.minarik@elektrika.info>
> 
> > Podivejte  se  co  nabizi  papirova  media.  Barevna  plosna  
reklama,
> > cernobila  plosna  reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze 
internet je
> > nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. 
Resp. co
> > zna.
> 
> Tenhle pristup se mi nelibi, klienti by se meli seznamovat se 
specifiky a
> potencialem media, ne naopak prizpusobovat medium tak, aby 
pripominalo neco
> "stareho znameho".
> 
> C/B vs. barva je prirozene deleni u tisku, pro web mi to 
prirozene vubec
> nepripada. Prirozena technologicka skala pro web je:
> - text - staticky obrazek - animace - interaktivni animace - 
ozvucena
> interaktivni animace
> Copak neni mozne vystacit si s touto skalou (plus dalsim 
prirozenym
> kriteriem: velikosti)?
> 
> To je nazor muj coby tvurce banneru -- dostat pozadavek na 
cernobily banner
> by mi pripadalo stejne absurdni jako pozadavek umistit do 
banneru velke
> pismeno L (jako "levny banner") nebo treba kvuli sleve udelat 
imitaci
> nekvalitniho tisku na nekvalitnim papire. ;-)
> 
> Pavel Simek --- pas@nestor.cz --- http://nestor.cz/pas
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 


--------------------
Centrum pro milovníky peněz http://finance.centrum.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 12:19 CEST