Re: Re[2]: Cernobily banner

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@mobilmedia.cz)
Date: 10. 07. 2002, 10:14 CEST


Dobry den,

cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu
za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro
ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner
ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede
na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze
dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner
v osdtinech sede barvy, ne? :)

Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze klient bude
muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema
formularovymi tlacitky :)

S pratelskym pozdravem
Miroslav Kucera, odborny redaktor
[ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]


----- Original Message ----- 
From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM
Subject: Re[2]: Cernobily banner


> Dobry den Petr Murmak,
> uz  jsem  tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral s martinem
> kaldou,  ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na slovo vzaty,
> a ten  uz  upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan poctem odstinu, to
> at barevnych, ci odstinu sede.
> Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem
> tedy vyvodil tech 14kb.
> Ona  velikost  banneru by nemela hrat roli na cenu. To omezeni by melo
> byt cernou barvou a jejimi odstiny.
> 
> S pranim pekneho dne
> Miroslav Minarik
> 

> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 10:12 CEST