Dobry den, cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner v osdtinech sede barvy, ne? :) Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze klient bude muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema formularovymi tlacitky :) S pratelskym pozdravem Miroslav Kucera, odborny redaktor [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ] ----- Original Message ----- From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM Subject: Re[2]: Cernobily banner > Dobry den Petr Murmak, > uz jsem tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral s martinem > kaldou, ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na slovo vzaty, > a ten uz upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan poctem odstinu, to > at barevnych, ci odstinu sede. > Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem > tedy vyvodil tech 14kb. > Ona velikost banneru by nemela hrat roli na cenu. To omezeni by melo > byt cernou barvou a jejimi odstiny. > > S pranim pekneho dne > Miroslav Minarik > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 10:12 CEST