---> Bonjour, jsem cistym zastancem spiklenecke teorie. ;-) Podle meho je naprosto jasne, ze abyste mohli na ceskem trhu fungovat, *musite* navstevovat ruzne akce typu First Tuesday, predavani Zavin@acu, vyhlasovani Louskacku nebo Webbie, vasi obchodnici musi obcas zajit s lidmi od reklamy na obed, na squash, na bowling, zajistit listky na oblibenou kapelu, pozvat kolegy o vikendu na vyhlidkovy let nad Orlickymi Horami, tvurci obsahu se musi premoci a obcas se ukazat na tiskovych akcich, prijmout pozvani na seminar, zajit na garden party -- odnest si propisku a tricko, tu a tam zatelefonovat do nejake firmy a pozadat o vyjadreni k citaci... Tohle je v prvni fazi, pak si mezi sebou zacnete tykat, obcas vyrazite na soukromy neformalni tah (zjistite, ze PR manazer je vlastne dobrej dydzej, ze media buyer skace padakem, jezdi na kole, potapi se...). Az potom dorazi klient a bude chtit udat kampan, sahne media buyer do sanonu, vytahne media listy deseti serveru, ktere prichazeji v uvahu, a nejvic penez vyplytvaji na mediu, o kterem je presvedcen, ze v nem kampan bude mit nejlepsi dopad. ;-) Omlouvam se panum Zandlovi a Hlavenkovi, ze to rikam takhle bez skrupuli, ale je to tak. Dulezite pak je, s jakym taktem se spolecenskeho zivota odborne obce ucastnite. Musim Vam rici, ze nejradeji se setkavam se zastupci firem, kteri se mnou budou dve hodiny rozebirat posledni Lynchuv film a jen tak mimochodem se zmini, ze firma XYZ, co ted ma ty problemy, *mozna* osamostatni ceskou pobocku a proda ji do Britanie. Naopak lidem, kteri mi reknou, ze me pozvou na pivo a potrebovali by clanek o konektivite v centru Prahy se priste radeji obloukem vyhnu. Pane Jesensky, uterni FT bude o telekomunikacich. :-) -- =M= > V podstate mate Martine ve vsem pravdu, jen mi nezbyva nez se opet > vratit k predchozimu tematu: proc se tedy ty medialky (nebo inzerenti, > jsou-li snad oba u jedne medialky) tak "rvou" o misto prave na > Lupe (ja vim ze jste dobri, ale zajima mne to obecne :-), a nehledaji > misto i jinde na nasem webu, kam treba take chodi vyssi prijmove skupiny > technicky zamerene? > To je opravdu jen lennost a setrvacnost medialek, nebo duvera pouze v > jiz po leta zavedene partnery (jak logicky argumentovali panove > Hlavenka ci > Zandl)? > Alespon ja v pozici inzerenta bych se medialky zeptal, jestli se fakt > musi nas agresivni banner mlatit zrovna s tim samym formatem prave naseho > konkurenta z oboru? > > P.S.: prosim o nerozebirani pojmu jako medialka a medialni > zastoupeni, ale o > pripadnou diskusi k jadru meho dotazu :-)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 18:32 CEST