V podstate mate Martine ve vsem pravdu, jen mi nezbyva nez se opet vratit k predchozimu tematu: proc se tedy ty medialky (nebo inzerenti, jsou-li snad oba u jedne medialky) tak "rvou" o misto prave na Lupe (ja vim ze jste dobri, ale zajima mne to obecne :-), a nehledaji misto i jinde na nasem webu, kam treba take chodi vyssi prijmove skupiny technicky zamerene? To je opravdu jen lennost a setrvacnost medialek, nebo duvera pouze v jiz po leta zavedene partnery (jak logicky argumentovali panove Hlavenka ci Zandl)? Alespon ja v pozici inzerenta bych se medialky zeptal, jestli se fakt musi nas agresivni banner mlatit zrovna s tim samym formatem prave naseho konkurenta z oboru? P.S.: prosim o nerozebirani pojmu jako medialka a medialni zastoupeni, ale o pripadnou diskusi k jadru meho dotazu :-) Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Saturday, June 29, 2002 2:27 PM Subject: RE: reklama na Tiscali.cz ---> Bonjour! > Me samotneho prekvapilo nejen dve podobne vyrazne > agresivni reklamy na jednom miste ,ale i stejny > propagovany product, i kdyz od jineho klienta. Pane Hanischi, a ostatni, nechapou, co Vas poburuje na tom, ze se v jednom vydani obejevuje vice reklam na produkt tehoz typu. Namatkou otevru nejmenovany magazin zivotniho stylu, ;-) a co nevidim: -- celostrankova reklama Mercedes-Benz; -- celostrankova reklama na Nissan; -- dvoustrankovy clanek o Daewoo; -- celostrankova ilustrace povidky: celni maska BMW; -- strankovy clanek o automobilu Skoda. Nebo si vemte nektere vydani MfD a zkuste spocitat inzerci bankovnich domu, nebo vemte nejaky zensky casopis a spocitejte reklamu na modni znacky... ---> Pokud ma inzertni prosdtor nejakeho media hodnotu postavenou na podobne cilove skupine, pak se temer nemate sanci vyhnout synergickemu pusobeni inzerce konkurencnich znacek. U obecne zamereneho media muzete pouze trvat na tom, aby reklama nebyla na teze strance, nebo aby dve reklamy na konkurencni produkty nesly hned zasebou. Jenze na webu jsou hodnotne pouze titulni strany, takze pokud oba inzeenti trvaji na tom, ze reklama pujde v urcity cas, pak neni v silach s tim media neco s tim udelat. Podivejte se treba na oborove zamerena media -- na takove Lupe najdete i nekolik konkurencnich kampani na jedne strane -- proste inzertni prostor ma takovou hodnotu, ze to klient snese. Pekny vikend -- =M= -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 04:57 CEST