Re: reklama na Tiscali.cz

From: nokia@logo4u.cz
Date: 30. 06. 2002, 22:14 CEST


    Ano p. Kopta, diky ze jste to co jsme si mysleli konecne trochu
otevreneji napsal. Nic to ovsem nemeni na situaci pro provozovatele mensich
nezavedenych serveru, kteri jeste navic nejsou z Prahy. Z Olomouce nemohu
denne dojizdet do Prahy na vsechny ty akce potrebne k navazovani kontaktu,
ani kdybych chtel. Prave pro servery naseho typu u nas dle meho nazoru chybi
odvazna medialni agentura (neco jako inkubator), ktera by nas vzala pod sva
kridla a verila, ze z tech napr. 20 (peclive vybranych) malych a strednich
serveru budou treba jeden dva, ktery se i diky spolupraci s touto medialkou
jednou vysvihnou mezi ty velke a zavedene (a zustanou ji verni).
    Vim ze to muze byt beh na dlouhou trat, ale zrejme chybi medialkam
konkurence, jinak uz by jiste k osloveni tech mensich serveru nekoho s malo
velkymi klienty trh donutil.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Sunday, June 30, 2002 6:32 PM
Subject: RE: reklama na Tiscali.cz


---> Bonjour,

jsem cistym zastancem spiklenecke teorie. ;-) Podle meho je
naprosto jasne, ze abyste mohli na ceskem trhu fungovat, *musite*
navstevovat ruzne akce typu First Tuesday, predavani Zavin@acu,
vyhlasovani Louskacku nebo Webbie, vasi obchodnici musi obcas
zajit s lidmi od reklamy na obed, na squash, na bowling, zajistit
listky na oblibenou kapelu, pozvat kolegy o vikendu na vyhlidkovy
let nad Orlickymi Horami, tvurci obsahu se musi premoci a obcas
se ukazat na tiskovych akcich, prijmout pozvani na seminar,
zajit na garden party -- odnest si propisku a tricko, tu a tam
zatelefonovat do nejake firmy a pozadat o vyjadreni k citaci...

Tohle je v prvni fazi, pak si mezi sebou zacnete tykat, obcas
vyrazite na soukromy neformalni tah (zjistite, ze PR manazer je
vlastne dobrej dydzej, ze media buyer skace padakem, jezdi
na kole, potapi se...). Az potom dorazi klient a bude chtit udat
kampan, sahne media buyer do sanonu, vytahne media listy deseti
serveru, ktere prichazeji v uvahu, a nejvic penez vyplytvaji
na mediu, o kterem je presvedcen, ze v nem kampan bude mit
nejlepsi dopad. ;-)

Omlouvam se panum Zandlovi a Hlavenkovi, ze to rikam takhle
bez skrupuli, ale je to tak. Dulezite pak je, s jakym taktem se
spolecenskeho zivota odborne obce ucastnite. Musim Vam rici, ze
nejradeji se setkavam se zastupci firem, kteri se mnou budou
dve hodiny rozebirat posledni Lynchuv film a jen tak mimochodem
se zmini, ze firma XYZ, co ted ma ty problemy, *mozna* osamostatni
ceskou pobocku a proda ji do Britanie. Naopak lidem, kteri
mi reknou, ze me pozvou na pivo a potrebovali by clanek
o konektivite v centru Prahy se priste radeji obloukem vyhnu.

Pane Jesensky, uterni FT bude o telekomunikacich. :-)



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 22:14 CEST