Ano p. Kopta, diky ze jste to co jsme si mysleli konecne trochu otevreneji napsal. Nic to ovsem nemeni na situaci pro provozovatele mensich nezavedenych serveru, kteri jeste navic nejsou z Prahy. Z Olomouce nemohu denne dojizdet do Prahy na vsechny ty akce potrebne k navazovani kontaktu, ani kdybych chtel. Prave pro servery naseho typu u nas dle meho nazoru chybi odvazna medialni agentura (neco jako inkubator), ktera by nas vzala pod sva kridla a verila, ze z tech napr. 20 (peclive vybranych) malych a strednich serveru budou treba jeden dva, ktery se i diky spolupraci s touto medialkou jednou vysvihnou mezi ty velke a zavedene (a zustanou ji verni). Vim ze to muze byt beh na dlouhou trat, ale zrejme chybi medialkam konkurence, jinak uz by jiste k osloveni tech mensich serveru nekoho s malo velkymi klienty trh donutil. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Sunday, June 30, 2002 6:32 PM Subject: RE: reklama na Tiscali.cz ---> Bonjour, jsem cistym zastancem spiklenecke teorie. ;-) Podle meho je naprosto jasne, ze abyste mohli na ceskem trhu fungovat, *musite* navstevovat ruzne akce typu First Tuesday, predavani Zavin@acu, vyhlasovani Louskacku nebo Webbie, vasi obchodnici musi obcas zajit s lidmi od reklamy na obed, na squash, na bowling, zajistit listky na oblibenou kapelu, pozvat kolegy o vikendu na vyhlidkovy let nad Orlickymi Horami, tvurci obsahu se musi premoci a obcas se ukazat na tiskovych akcich, prijmout pozvani na seminar, zajit na garden party -- odnest si propisku a tricko, tu a tam zatelefonovat do nejake firmy a pozadat o vyjadreni k citaci... Tohle je v prvni fazi, pak si mezi sebou zacnete tykat, obcas vyrazite na soukromy neformalni tah (zjistite, ze PR manazer je vlastne dobrej dydzej, ze media buyer skace padakem, jezdi na kole, potapi se...). Az potom dorazi klient a bude chtit udat kampan, sahne media buyer do sanonu, vytahne media listy deseti serveru, ktere prichazeji v uvahu, a nejvic penez vyplytvaji na mediu, o kterem je presvedcen, ze v nem kampan bude mit nejlepsi dopad. ;-) Omlouvam se panum Zandlovi a Hlavenkovi, ze to rikam takhle bez skrupuli, ale je to tak. Dulezite pak je, s jakym taktem se spolecenskeho zivota odborne obce ucastnite. Musim Vam rici, ze nejradeji se setkavam se zastupci firem, kteri se mnou budou dve hodiny rozebirat posledni Lynchuv film a jen tak mimochodem se zmini, ze firma XYZ, co ted ma ty problemy, *mozna* osamostatni ceskou pobocku a proda ji do Britanie. Naopak lidem, kteri mi reknou, ze me pozvou na pivo a potrebovali by clanek o konektivite v centru Prahy se priste radeji obloukem vyhnu. Pane Jesensky, uterni FT bude o telekomunikacich. :-)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 22:14 CEST