Re: reklama na Tiscali.cz

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 30. 06. 2002, 22:10 CEST


Dekuji  vam  pane  Kopna,  ze jste sebral odvahu, a jako prvni nam zde
jasne ukazal, jak to vlastne funguje. Myslim, ze nas nekolik, kteri si
myslime,  ze nase prace hovori za nas, si to jiz stejne davno myslela.
Jen jsme cekali, az to tu nekdo konecne rekne tak, jak to je.

Priznam  se,  ze  mi  z  toho  je  opravdu  smutno.  Zakladni  teorie
kapitalismu se tak nejak nepotvrzuje. Zda se, ze nas Internet, ackoliv
tak moderni medium, je stale zahlceno davnymi vztahy a praktikami.

Uz  jsem se k tomuto tematu jednou vyjadroval, a debatu opravdu nechci
znovu  rozhýbat,  protoze se asi nic nového nedozvíme. Ale tu zakladni
myslenku bych si dovoli jeste jednou ventilovat.

Zda  se,  ze tlak ze strany nekterych serveru, ktere se tak nejak svou
navstevou  dostaly  na  uroven  tech,  no  rekneme vice znamych, sili.
Domnivam  se, mozna ale spatne, ze to je prave okamzik, ktery si primo
rika  o  to,  aby  nekdo  (firma, clovek) ucitil prilezitost a do teto
stojate  vody  hodil  kamen  (nebo  treba  jen  kaminek). O tom, ze do
internetove  reklamy  tece stale vice penez asi neni treba diskutovat.
Jsem  jen  zvedavy,  kdo prvni chyti sanci za pacesy a vypali ostatnim
rybnik.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz


--->> Bonjour,

> jsem cistym zastancem spiklenecke teorie. ;-) Podle meho je 
> naprosto jasne, ze abyste mohli na ceskem trhu fungovat, *musite* 
> navstevovat ruzne akce typu First Tuesday, predavani Zavin@acu, 
> vyhlasovani Louskacku nebo Webbie, vasi obchodnici musi obcas 
> zajit s lidmi od reklamy na obed, na squash, na bowling, zajistit 
> listky na oblibenou kapelu, pozvat kolegy o vikendu na vyhlidkovy 
> let nad Orlickymi Horami, tvurci obsahu se musi premoci a obcas 
> se ukazat na tiskovych akcich, prijmout pozvani na seminar, 
> zajit na garden party -- odnest si propisku a tricko, tu a tam 
> zatelefonovat do nejake firmy a pozadat o vyjadreni k citaci...

> Tohle je v prvni fazi, pak si mezi sebou zacnete tykat, obcas 
> vyrazite na soukromy neformalni tah (zjistite, ze PR manazer je 
> vlastne dobrej dydzej, ze media buyer skace padakem, jezdi 
> na kole, potapi se...). Az potom dorazi klient a bude chtit udat 
> kampan, sahne media buyer do sanonu, vytahne media listy deseti 
> serveru, ktere prichazeji v uvahu, a nejvic penez vyplytvaji 
> na mediu, o kterem je presvedcen, ze v nem kampan bude mit 
> nejlepsi dopad. ;-)

> Omlouvam se panum Zandlovi a Hlavenkovi, ze to rikam takhle 
> bez skrupuli, ale je to tak. Dulezite pak je, s jakym taktem se 
> spolecenskeho zivota odborne obce ucastnite. Musim Vam rici, ze 
> nejradeji se setkavam se zastupci firem, kteri se mnou budou 
> dve hodiny rozebirat posledni Lynchuv film a jen tak mimochodem 
> se zmini, ze firma XYZ, co ted ma ty problemy, *mozna* osamostatni 
> ceskou pobocku a proda ji do Britanie. Naopak lidem, kteri 
> mi reknou, ze me pozvou na pivo a potrebovali by clanek 
> o konektivite v centru Prahy se priste radeji obloukem vyhnu.

> Pane Jesensky, uterni FT bude o telekomunikacich. :-)

> --
> =M=

>>     V podstate mate Martine ve vsem pravdu, jen mi nezbyva nez se opet
>> vratit k predchozimu tematu: proc se tedy ty medialky (nebo inzerenti,
>> jsou-li snad oba u jedne medialky) tak "rvou" o misto prave na 
>> Lupe (ja vim ze jste dobri, ale zajima mne to obecne :-), a nehledaji 
>> misto i jinde na nasem webu, kam treba take chodi vyssi prijmove skupiny 
>> technicky zamerene?
>>     To je opravdu jen lennost a setrvacnost medialek, nebo duvera pouze v
>> jiz po leta zavedene partnery (jak logicky argumentovali panove 
>> Hlavenka ci
>> Zandl)?
>>     Alespon ja v pozici inzerenta bych se medialky zeptal, jestli se fakt
>> musi nas agresivni banner mlatit zrovna s tim samym formatem prave naseho
>> konkurenta z oboru?
>> 
>> P.S.: prosim o nerozebirani pojmu jako medialka a medialni 
>> zastoupeni, ale o
>> pripadnou diskusi k jadru meho dotazu :-)


> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 22:09 CEST