Radek [SMTP:konferencecz@marteen.cz] napsal: > pokud si dám tu práci a ve výměnném systému > zakážu veškeré komerční bannery, tak by ten > záporný efekt neměl být až tak významný Pokud vam potencialni zakaznik pres banner odejde, tak proste odejde. Teoreticky bude lepsi, kdyz odejde nekam jinam nez ke konkurenci, ale nic moc to nemeni na tom, ze je pryc :-) Neprecenujte schopnost bezneho uzivatele vratit se zpet, nebo vas obchod znovu nalezt. > Když je navíc ten obchod poměrně malý > a neznámý, tak je (pokud pomineme možnost > placené inzerce jinde) výměnná reklama cestou > jak o něm dát vědět zákazníkům. To jiste ano, ale ja se vzdy ridim pravidlem *nejprve* maximalizovat conversion rate a *pak* teprve podporit navstevnost. Pokud se nemylim v tom, ze bannery conversion rate snizuji, pak je pouziti vymenneho systemu cesta presne opacna. Predstavte si, ze mate CR 5% a pritomnost banneru vam ho snizi na 4%. Aby se ubytek vykompenzoval, musely by vam bannery zvysit navstevnost o 25%. Je to pravdepodobne? Mate-li navic maly obchod, asi prodavate neco specifickeho a pak jsou pro vas mnohem lepsim zdrojem vyhledavace a vymeny odkazu, protoze ty vam budou generovat navstevnost s mnohem lepsim cilenim nez vymenna reklama. > Potom tedy, ale převážná většina provozovatelů > různých internetových obchodů má své obchody > navržené špatně, ... Ano. Proto take mohou existovat na trhu subjekty, ktere nabizeji upravy a doporuceni vedouci ke garantovanemu zlepseni vysledku e-shopu :-) Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 17:13 CEST