Re[2]: stop vymenne reklame v obchodech

From: Radek (konferencecz@marteen.cz)
Date: 30. 06. 2002, 00:42 CEST


Dobrý den,

Saturday, June 29, 2002, 1:36:31 AM, you wrote:

MP> Videl jste nekdy v nejakem kamennem obchode, ze by meli rekneme
MP> desetinu plochy sten, podlahy, stropu a regalu polepenu reklamou
MP> na neco, co neprodavaji, vcetne reklamy na svou vlastni
MP> konkurenci? Kdybyste nahodou takovy kamenny obchod videl, nerekl
MP> byste si, ze se zblaznili?

To máte sice pravdu, ale pokud si dám tu práci a ve výměnném systému
zakáľu veąkeré komerční bannery, tak by ten záporný efekt neměl být aľ
tak významný, nebo se pletu? Kdyľ je navíc ten obchod poměrně malý a
neznámý, tak je (pokud pomineme moľnost placené inzerce jinde) výměnná
reklama cestou jak o něm dát vědět zákazníkům.

MP> Priklad z praxe si preci muzete velmi snadno "vyrobit" sam.
MP> Zmerte si u sveho obchodu stavajici navstevnost a conversion 
MP> rate, pak odstrante vymennou reklamu a merte znovu.

Dobrý nápad, rozhodně to vyzkouąím.

MP> Osobne nemuzu zadnym prikladem slouzit, protoze mne nikdy ani ve 
MP> snu nenapadlo do nejakeho naseho(1) obchodu reklamu dat, presto 
MP> vsak urcitou zkusenost mam -- na katalogovych strankach e-shopu, 
MP> stejne jako primo v kosiku a v objednavce (pokladne) snizuji 
MP> prodej i upoutavky na vlastni zbozi, pripadne agresivni odkazy 
MP> na jine casti vlastniho webu. Kazda stranka proste ma plnit 
MP> nejaky ucel a cokoli je tam navic, je spatne.

Potom tedy, ale převáľná větąina provozovatelů různých internetových
obchodů má své obchody navrľené ąpatně, protoľe vąude se nějaké
bannery objevují, co jsem si měl ąanci vąimnout!

MP> Zdravi,

MP> Marek Prokop

-- 
Zdraví
 Radek Slanina    
 mailto:konferencecz@marteen.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 14:41 CEST