Dobrý den, Saturday, June 29, 2002, 1:36:31 AM, you wrote: MP> Videl jste nekdy v nejakem kamennem obchode, ze by meli rekneme MP> desetinu plochy sten, podlahy, stropu a regalu polepenu reklamou MP> na neco, co neprodavaji, vcetne reklamy na svou vlastni MP> konkurenci? Kdybyste nahodou takovy kamenny obchod videl, nerekl MP> byste si, ze se zblaznili? To máte sice pravdu, ale pokud si dám tu práci a ve výměnném systému zakáľu veąkeré komerční bannery, tak by ten záporný efekt neměl být aľ tak významný, nebo se pletu? Kdyľ je navíc ten obchod poměrně malý a neznámý, tak je (pokud pomineme moľnost placené inzerce jinde) výměnná reklama cestou jak o něm dát vědět zákazníkům. MP> Priklad z praxe si preci muzete velmi snadno "vyrobit" sam. MP> Zmerte si u sveho obchodu stavajici navstevnost a conversion MP> rate, pak odstrante vymennou reklamu a merte znovu. Dobrý nápad, rozhodně to vyzkouąím. MP> Osobne nemuzu zadnym prikladem slouzit, protoze mne nikdy ani ve MP> snu nenapadlo do nejakeho naseho(1) obchodu reklamu dat, presto MP> vsak urcitou zkusenost mam -- na katalogovych strankach e-shopu, MP> stejne jako primo v kosiku a v objednavce (pokladne) snizuji MP> prodej i upoutavky na vlastni zbozi, pripadne agresivni odkazy MP> na jine casti vlastniho webu. Kazda stranka proste ma plnit MP> nejaky ucel a cokoli je tam navic, je spatne. Potom tedy, ale převáľná větąina provozovatelů různých internetových obchodů má své obchody navrľené ąpatně, protoľe vąude se nějaké bannery objevují, co jsem si měl ąanci vąimnout! MP> Zdravi, MP> Marek Prokop -- Zdraví Radek Slanina mailto:konferencecz@marteen.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 14:41 CEST