Radek [SMTP:konferencecz@marteen.cz] napsal: > zaujala mne Vaše myšlenka ohledně záporů > výměnné reklamy na stránkách shopů. > Sám jeden menší shop provozuji a rovněž > tak i výměnu reklamy, tak by mne zajímaly > důvody, které Vás k tomuto tvrzení vedou, Videl jste nekdy v nejakem kamennem obchode, ze by meli rekneme desetinu plochy sten, podlahy, stropu a regalu polepenu reklamou na neco, co neprodavaji, vcetne reklamy na svou vlastni konkurenci? Kdybyste nahodou takovy kamenny obchod videl, nerekl byste si, ze se zblaznili? > popř. nějaké příklady z praxe. Priklad z praxe si preci muzete velmi snadno "vyrobit" sam. Zmerte si u sveho obchodu stavajici navstevnost a conversion rate, pak odstrante vymennou reklamu a merte znovu. Osobne nemuzu zadnym prikladem slouzit, protoze mne nikdy ani ve snu nenapadlo do nejakeho naseho(1) obchodu reklamu dat, presto vsak urcitou zkusenost mam -- na katalogovych strankach e-shopu, stejne jako primo v kosiku a v objednavce (pokladne) snizuji prodej i upoutavky na vlastni zbozi, pripadne agresivni odkazy na jine casti vlastniho webu. Kazda stranka proste ma plnit nejaky ucel a cokoli je tam navic, je spatne. (1) Nemame vlastni obchod, ale pro zakazniky jsme v poslednich letech vytvorili a spravujeme cca. 10 e-shopu prevazne v USA, z nichz ty nejuspesnejsi dosahuji desitky a v jednom pripade az stovky objednavek denne. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 29. 06. 2002, 01:39 CEST