> To máte sice pravdu, ale pokud si dám tu práci a ve výměnném systému > zakážu veškeré komerční bannery, tak by ten záporný efekt neměl být až > tak významný, nebo se pletu? Když je navíc ten obchod poměrně malý a > neznámý, tak je (pokud pomineme možnost placené inzerce jinde) výměnná > reklama cestou jak o něm dát vědět zákazníkům. Asi jste chtel zakazovat konkurencni bannery, ne komercni, jichz je vetsina, ne? Nevim presne jak u jinych komercnich systemu, ale u Linxe jde zakazat jen 10 konkurentu, a kdyz jsem si pro www.GSM4U.cz zakazal nasi primou konkurenci od CPRESSu (provozovatele Linxe), tak se mi na nasich strankach jejich banner stejne stale objevoval. Pomohl az vyhruzny dopis o zverejneni praktik CPRESSu na Lupe.cz, pak to okamzite zmizelo a objevuje se u nas jen jejich banner U zdroje. V jinem oboru tech 10 zakazu mozna neco vyresi, ale treba stranek o mobilech je tolik, ze by ani 50 nestacilo :-) Nejde o to ze by jich 50 bylo lepsich, ale treba ted se u nas objevuji denne tisice banneru bezvyznamne firmicky, ktera prodava nacerno dovezene telefony Nokia z Polska a ma tak cenu temer o 1000 Kc nizsi nez my pri nejnizsi mozne marzi od nakupky u autorizovaneho dovozce Nokia v Cesku. Pak i mne takovy banner opravdu stve, protoze zakaznik nevi ze ten levny telefon tu neni legalne, ze mu jej autorizovany servis Nokia nikdy neopravi a navic ze jsou telefony z Polska buhviproc vice poruchovejsi, nez ty urcene pro CR. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 15:49 CEST