zdravim, pane barton, z me predchozi praxe v mediace (tedy kamene, ktera se netem moc nezabyvala a pak i papirovem mediu) tak trochu vim, ze nejdrive si musite vybudovat povest protezovaneho media aby se na vas medialky nadsene obraceli a pokud nejste takto "zabehnutym" (reklamne) mediem, musite si inzerci ziskavat vlastnimi silami vetsinou primo u zadavatele. da to hodne prace a chce to mit dobreho obchodniho ducha (nebo dobreho obchodnika), ale pokud u vas skoupi inzerci treba HP a bude sve vypalovacky inzerovat naprimo bez medialky, uvidite, ze se o vas zacnou zajimat i medialky, protoze uvidi, ze jim utikaji penize. tak to totiz funguje snad v kazdem mediu... :o) podobnou situaci jsem zazil treba u jednoho casopisu "zivotniho" stylu, ktery prodaval inzerci z drtive casti naprimo bez medialky a mel i takove inzerenty (pravidelne) jako Siemens, Audi, Yamaha, Honda atd. a nikdo neresil, ze tyhle firmy zastupuje exkuzivne nejaka medialka. pro inzerenta i pro medium to bylo vyhodne tak to najednou nikomu nevadilo. tomas urbanek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST