Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 25. 06. 2002, 16:44 CEST


Ja  bych  rozhodne nechtel narikat, a ani jsme duto diskusi nerozjeli.
My  si  hledame  cesty i mimo ty vase reklamni agentury. Protoze (a uz
jsme to tu nekolikrat psali):
-  kazdy pulrok reklamky obvolavame, vysvetlujeme a posilame nas Media
list (co mame delat vic?)
-  jsme  ve vsech auditech, podle kterych reklamky planuji a sam vite,
ze to neni rozhodne levne
-  permanentne  se  nam  zvysuje  navsteva  a  mate i strukturu naseho
ctenarstva  (zatim  tusim jen z nms, ale na nove se prave pracuje a je
spustena Sofresem).

A  od  mindshare,  mediacom,  omd, carat a dalsi velkych hracu na trhu
jsme  nevideli jedinou zakazku. Podotykam, ze si na sebe vydelame sami
a nasi zakaznici se k nam radi vraceji, a to i bez techto reklamek.

Tak  kde  je  tedy  chyba? A rozhodne nad situaci neplacu, chci se jen
dopatrat  priciny,  proc  je tu takova ignorace, resp. preferovani jen
nekterych.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz


> jak si myslite, ze se planuje? medialni agentura neplanuje podle toho, s kym
> je vetsi kamarad, ale podle afinit, ceny za zasah a tim efektivity........je
> nam jedno, jestli je to velkej portal nebo malej server s navstevnosti 100
> uIP denne .... pokud vychazi nejlepe ten maly a mame o nem tato data, tak uz
> od nas urcite objednavku videl

> prijde mi tato diskuze jen jako narikani serveru, kteri plakaji nad tim, ze
> si jik mindshare, mediacom, omd, carat a dalsi velci hraci na trhu
> nevsimaji........neni treba chyba u vas? kolik z vas nas kontaktovalo,
> zkusili jsme se nad necim takovym pobavit?

> vemte si, ze i pomerne maly server mezi portaly (neboli oproti ostatnim
> velkym) redbox ci quick maji reklamu, jeden diky mii a druhy e snazi! chce
> to pracovat, a ne jen sedet a plakat do diskuze!

> mozna to vidim priliz tvrde, ale vazne mi to prijde, ze timto narikanim ty
> medialky asi nepresvedcite!

> -----Original Message-----
> From: Kostrhoun Tomas [mailto:Tomas.Kostrhoun@idnes.cz]
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:55 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery


> Zaujala me myslenka "spatne znalosti internetu". Netvrdim, ze mediální
> agentury neznaji internet, ale zkuste si predstavit jak se prohrabáváte
> několika stovkami grafu a tabulek o strukture ctenaru desitek ruznych
> serveru. Samozrejme je jednodussi mit "svých" třeba 20 oblibenych serveru,
> které podrobne znam a podle CS kampane mezi ne ruzne rozděluji reklamu. 

> Tady by urcite sehraly a sehraji roli speciální softwary pro mediální
> planovani. V soucasnosti pokud vim funguje MEDIA/OPENER (STEM/MARK) a
> pripravuje se pod TNSI iAnal a iPlan, který bude umet pracovat jak s daty
> iMonitoru, tak i prekvapive konkurecniho Net Projektu. Diky tomu by se mohlo
> konecne zacit opravdu planovat a vybirat ze siroke skupiny serveru na
> zaklade afinit, zásahů, cen apod. 

> Rozhodne to není nic proti mediálním agenturam, ale diky tomu se internetova
> reklama a jeji planovani posune na mnohem vyssi a profesionalnejsi uroven.

> Tomas Kostrhoun
> iDNES

> -----Original Message-----
> From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] 
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:02 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery

> Myslim, ze jste (pane Prokop) nepochopil, ze se diskuse tyka toho, ze trh
> internetiove reklamy v CR se neridi trznimi podminkami. Reklama je casto
> (netvrdim, ze vzdy) umistovana na zaklade:
> - osobnich znamosti
> - uplatku
> - premrstenych provizi (tedy opet jakehosi uplatku)
> - spatnych znalosti internetu

> V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo nechce pouzivat mafianske
> metody velmi obtizny.

> Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet prodavat. Pokud existuji grosiste
> (agentury), ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by stacilo aby firma
> vytvorila kvalitni produkt a prenechala prodej specialistum.

> Jiri Pallas


> -----Original Message-----
> From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz]
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 12:58 PM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery


> Martin Bartoň [SMTP:martin@cdr.cz] napsal:
>> Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi,  ktere
>> nam  zaruci  jisty  prumerny  mesicni prijem,
>> dostanete  ode  mne  DVD vypalovacku

> Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni
> zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka.

>> My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi
>> ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si
>> mysleli, ze reklamni agentury a  zastupitelstvi
>> delaji  totez.

> Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak
> proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi
> umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud
> neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu.

> IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne
> prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku
> obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial
> vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem
> vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a
> ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema?

> Zdravi,

> Marek Prokop
> * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *




> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST