> zdravim, > pane barton, z me predchozi praxe v mediace (tedy kamene, ktera se netem moc > nezabyvala a pak i papirovem mediu) tak trochu vim, ze nejdrive si musite > vybudovat povest protezovaneho media aby se na vas medialky nadsene obraceli > a pokud nejste takto "zabehnutym" (reklamne) mediem, musite si inzerci > ziskavat vlastnimi silami vetsinou primo u zadavatele. da to hodne prace a > chce to mit dobreho obchodniho ducha (nebo dobreho obchodnika), ale pokud u > vas skoupi inzerci treba HP a bude sve vypalovacky inzerovat naprimo bez > medialky, uvidite, ze se o vas zacnou zajimat i medialky, protoze uvidi, ze > jim utikaji penize. tak to totiz funguje snad v kazdem mediu... :o) No to je tedy zvlastni a uz jsem to psal jinde. My uz si vicemene nestezujeme na to, ze by nas nase prace neuzivila. Dokonce je to stale lepsi a lepsi. Nyni je okurkova reklamni sezona, ale verte, ze do konce roku mame jiz cca 1/2 vyprodanou. Od ledna se u nas stale vyskytoval mrakodrap, nekolik buttonu, a nyni jiz podruhe bezi celkem velka kampan jednoho naseho klienta zastupujiciho japonskeho vyrobce. To jsou tedy ty medialky asi dost slepe, to se na mne nezlobte. > podobnou situaci jsem zazil treba u jednoho casopisu "zivotniho" stylu, > ktery prodaval inzerci z drtive casti naprimo bez medialky a mel i takove > inzerenty (pravidelne) jako Siemens, Audi, Yamaha, Honda atd. a nikdo > neresil, ze tyhle firmy zastupuje exkuzivne nejaka medialka. pro inzerenta i > pro medium to bylo vyhodne tak to najednou nikomu nevadilo. Z naseho pohledu je to taky jedno. My jsme dokonce radeji, kdyz to prodavame primo. Odpada totiz provize pro reklamku, ktera mnohdy neni vubec mala. Navic mame i vlastni reklamni system, takze ani z tohoto duvodu reklamku nepotrebujeme. > tomas urbanek > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST