1/ Externi dodavatel neresi vubec nic, to je jen blby postreh, 2/ a kdyby se zadavateli reklamy opravdu vyplatila, jiste by si ji rad zapaltil, a jeste zopakoval, ale neverim ani za mak, ze placena reklama na netu ma jakykoliv vyznam pro zadavatele, snad jen to, ze ma dobry posit, ze vyhodil penize na podporu majitele serveru Grafika.cz 3/ proto si myslim, ze navic muze zadavatel namitat, ze za sve penize neobrdzel proklamovanou a penezi takto ohodnocenou sluzbu ----- Original Message ----- From: "Symersky, Tomas" <tomas.symersky@omd.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 21, 2002 1:27 PM Subject: RE: dokazovani kamapani > Pokud vim, tak grafika publishing pouziva svuj reklamni system a tak si tam > muze i v nejhorsim pripade upravovat statistiky.....proto by byla vyhodnejsi > pozice mit reklamni system od dodavatele, ktery by za cisla rucil a tak by > jste na klienta mohli byt dva. > > Podle mne se nijak neda dokazat, ze reklama odbehla, screenshoty se strankou > s bannerem se daji pomoci jakehokoliv kresliciho programu upravit, > statistiky taktez.....je to spis na duvere mezi dodavatelem a klientem > (stejny problem muze nastat i v elektronickych mediich, jen tisk a outdoor > je tomu usetren). > > Tomas Symersky > OMD Interactive Czech > > -----Original Message----- > From: Petr Podhajsky [mailto:info@megaprint.cz] > Sent: Friday, June 21, 2002 12:33 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: dokazovani kamapani > > > Preji hezky den, > > resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou > klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery > nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne > tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a > smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou > castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani, > zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z > principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na > serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat? > Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat > takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici > dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak > muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla... > > Dekuji, > > Petr Podhajsky, reditel spolecnosti > Grafika Publishing, s.r.o. > tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740 > ------------------------------------------------- > www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz > www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz > ------------------------------------------------- > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST