Re: dokazovani kamapani

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@mobilmedia.cz)
Date: 21. 06. 2002, 14:15 CEST


Zdravim,

klient prece predem vedel, jak bude reklamni kampan 
probihat, jak budou zjistovana shlednuti atd. Riziko
zneuziti kampane stylem dopsani udaju navic o zobrazeni atd.
je proste vzdy, proto se take inzeruje pouze u duveryhodnych
subjektu a klient by mel vedet a take to vi, ze se to nekde 
muze stat a proto u takovych webu take neinzeruje.

Mate objednavku, mate smlouvu, mate statistiky.
Co ma klient? Pouze sve tvrzeni, ktere nemuze jinak 
dokazat. Navic se urcite da z logu (jak z vaseho,  tak i
z klientova) zjistit to, ze nekteri uzivatele prisli od vaseho
serveru k jeho serveru a to je IMHO dukaz, ze kampan 
probehla.

MK

----- Original Message ----- 
From: "Symersky, Tomas" <tomas.symersky@omd.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, June 21, 2002 1:27 PM
Subject: RE: dokazovani kamapani


| Pokud vim, tak grafika publishing pouziva svuj reklamni system a tak si tam
| muze i v nejhorsim pripade upravovat statistiky.....proto by byla vyhodnejsi
| pozice mit reklamni system od dodavatele, ktery by za cisla rucil a tak by
| jste na klienta mohli byt dva.
| 
| Podle mne se nijak neda dokazat, ze reklama odbehla, screenshoty se strankou
| s bannerem se daji pomoci jakehokoliv kresliciho programu upravit,
| statistiky taktez.....je to spis na duvere mezi dodavatelem a klientem
| (stejny problem muze nastat i v elektronickych mediich, jen tisk a outdoor
| je tomu usetren).
| 
| Tomas Symersky
| OMD Interactive Czech
| 
| -----Original Message-----
| From: Petr Podhajsky [mailto:info@megaprint.cz]
| Sent: Friday, June 21, 2002 12:33 PM
| To: reklama@nawebu.cz
| Subject: dokazovani kamapani
| 
| 
| Preji hezky den,
| 
| resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou
| klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery
| nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne
| tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a
| smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou
| castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani,
| zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z
| principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na
| serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat?
| Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat
| takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici
| dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak
| muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla...
| 
| Dekuji,
| 
| Petr Podhajsky, reditel spolecnosti
| Grafika Publishing, s.r.o.
| tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740
| -------------------------------------------------
| www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz
| www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz
| -------------------------------------------------
| 
| 
| --------------------------------------------------------------------------
| Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

| 
| --------------------------------------------------------------------------
| Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

| 
| 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST