Pokud šlo o kampaň s odkazem na stránky zadavatele, není možné využít nezávi slého zveřejněného auditu jeho stránek?/asi velmi naivní pokus, ale pokud se věc bude řešit soudně a klient takový audit má byť nezvěřejňovaný, měl by bý t zveřejněn/ Co se týká názoru cgc /který se nepodepsal/, proč by si klient zadával rekla mu pokud by od ní nic nečekal, kromě zmíněného pocitu. Bez ohledu na výslede k si ji objednal a tudíž by ji měl zaplatit. Petr Čaboun HledamPraci.cz -----Original Message----- From: cgc [mailto:cgc.corp@seznam.cz] Sent: Friday, June 21, 2002 2:04 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: dokazovani kamapani 1/ Externi dodavatel neresi vubec nic, to je jen blby postreh, 2/ a kdyby se zadavateli reklamy opravdu vyplatila, jiste by si ji rad zapaltil, a jeste zopakoval, ale neverim ani za mak, ze placena reklama na netu ma jakykoliv vyznam pro zadavatele, snad jen to, ze ma dobry posit, ze vyhodil penize na podporu majitele serveru Grafika.cz 3/ proto si myslim, ze navic muze zadavatel namitat, ze za sve penize neobrdzel proklamovanou a penezi takto ohodnocenou sluzbu ----- Original Message ----- From: "Symersky, Tomas" <tomas.symersky@omd.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 21, 2002 1:27 PM Subject: RE: dokazovani kamapani > Pokud vim, tak grafika publishing pouziva svuj reklamni system a tak si tam > muze i v nejhorsim pripade upravovat statistiky.....proto by byla vyhodnejsi > pozice mit reklamni system od dodavatele, ktery by za cisla rucil a tak by > jste na klienta mohli byt dva. > > Podle mne se nijak neda dokazat, ze reklama odbehla, screenshoty se strankou > s bannerem se daji pomoci jakehokoliv kresliciho programu upravit, > statistiky taktez.....je to spis na duvere mezi dodavatelem a klientem > (stejny problem muze nastat i v elektronickych mediich, jen tisk a outdoor > je tomu usetren). > > Tomas Symersky > OMD Interactive Czech > > -----Original Message----- > From: Petr Podhajsky [mailto:info@megaprint.cz] > Sent: Friday, June 21, 2002 12:33 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: dokazovani kamapani > > > Preji hezky den, > > resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou > klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery > nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne > tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a > smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou > castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani, > zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z > principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na > serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat? > Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat > takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici > dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak > muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla... > > Dekuji, > > Petr Podhajsky, reditel spolecnosti > Grafika Publishing, s.r.o. > tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740 > ------------------------------------------------- > www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz > www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz > ------------------------------------------------- > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.371 / Virová báze: 206 - datum vydání: 13.6.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.371 / Virová báze: 206 - datum vydání: 13.6.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST