Tak to je ovsem kec fakt neskutecneho charakteru, ze nevim jestli na to vubec reagovat... Pokud jste opravdu presvedcen o svem tvrzeni v bodu 2 tak vubec nechapu co pak hledate v teto konferenci... Samozrejme ze existuji lide, kteri si neco objednaji a nezaplati - at na Netu nebo v realnem svete. A pochopitelne ze existuji mechanismy (i kdyz vschni zname situaci v CR), jak se dobrat sveho prava soudni cestou - at jde o obchod na Netu nebo mimo nej. Muj dotaz smeroval pouze timto smerem abych zjistil, jake jsou zkusenosti kolegu s podobnou problematikou. Co se tyka Vaseho nesmyslu v bodu 2) muzu Vas ujistit, ze jiz pomerne dlouhou dobu jsou prijmy Grafiky stabilni a to ve vysi nekolik set tisic mesicne. Nerikam, ze je to mnoho a ze to staci, ale rozhodne to svedci o tom, ze reklama na takovem mediu smysl ma a spousta nasi klientu to opakovanym zadavanim reklamy pouze potvrzuje. A na jinych oborove zamerenych serverech je to podobne - ostatne myslim, ze si to uvedomujete take, a ze Vas nepodepsany e-mail bylo jenom takove zbytecne popichnuti. Jinak samozrejme zadavatel obdrzel presne takovou sluzbu jako si objednal a se kterou jsou ostatni inzerenti spokojeni. Jen mu pak dosli penize nebo buh vi jaka je situace - ale o tom uz jsem psal vyse. Petr Podhajsky -----Original Message----- From: cgc [mailto:cgc.corp@seznam.cz] Sent: Friday, June 21, 2002 2:04 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: dokazovani kamapani 1/ Externi dodavatel neresi vubec nic, to je jen blby postreh, 2/ a kdyby se zadavateli reklamy opravdu vyplatila, jiste by si ji rad zapaltil, a jeste zopakoval, ale neverim ani za mak, ze placena reklama na netu ma jakykoliv vyznam pro zadavatele, snad jen to, ze ma dobry posit, ze vyhodil penize na podporu majitele serveru Grafika.cz 3/ proto si myslim, ze navic muze zadavatel namitat, ze za sve penize neobrdzel proklamovanou a penezi takto ohodnocenou sluzbu ----- Original Message ----- From: "Symersky, Tomas" <tomas.symersky@omd.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 21, 2002 1:27 PM Subject: RE: dokazovani kamapani > Pokud vim, tak grafika publishing pouziva svuj reklamni system a tak si tam > muze i v nejhorsim pripade upravovat statistiky.....proto by byla vyhodnejsi > pozice mit reklamni system od dodavatele, ktery by za cisla rucil a tak by > jste na klienta mohli byt dva. > > Podle mne se nijak neda dokazat, ze reklama odbehla, screenshoty se strankou > s bannerem se daji pomoci jakehokoliv kresliciho programu upravit, > statistiky taktez.....je to spis na duvere mezi dodavatelem a klientem > (stejny problem muze nastat i v elektronickych mediich, jen tisk a outdoor > je tomu usetren). > > Tomas Symersky > OMD Interactive Czech > > -----Original Message----- > From: Petr Podhajsky [mailto:info@megaprint.cz] > Sent: Friday, June 21, 2002 12:33 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: dokazovani kamapani > > > Preji hezky den, > > resim ted zajimavy problem - realizovali jsme dlouhodobou kamapan, kterou > klient odmita zaplatit s tim, ze neprobehla - tj. ze se bannery > nezobrazovaly. Je to samozrejme jen vymluva, protoze vse probihalo presne > tak, jak melo. Cely obchod mame pomerne solidne podlozeny objednavkou a > smlovou a tak jsme spor predali pravnikum, kteri pripravuji zalobu o dluznou > castku. Nicmene jedine slabe misto celeho sporu je asi ono dokazovani, > zda-li reklama, ktera navic mela rotovat v predem dohodnutem pomeru (tj. z > principu objednavky se na strance nezobrazovala vzdy), se skutecne na > serveru zobrazovala, ci nikoliv. Jakym zpusobem lze toto dokazat? > Samozrejme, ze mame statistiky z reklamniho systemu, ale bude soud povazovat > takovou sjetinu (navic ciste teoreticky snadno padelatelnou) za odpovidajici > dukaz? Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Vzdyt kdyby na to prislo, tak > muze kdokoliv prijit na Internetu s tim, ze jeho kampan neprobehla... > > Dekuji, > > Petr Podhajsky, reditel spolecnosti > Grafika Publishing, s.r.o. > tel: +420 2 96200054, GSM: +420 602 346740 > ------------------------------------------------- > www.Grafika.cz, www.MujMac.cz, www.WebTip.cz > www.Fotografovani.cz, www.Builder.cz, www.Printing.cz > ------------------------------------------------- > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST