Dobry den, mel jsem za to, ze mam-li dost velky a rozsireny reklamni system, pak podle session cookie dokazu uzivatele sledovat, jak cestuje po ruznych webech, kde ten reklamni system mam - a z toho uz se celkem zajimava data vytezit daji, prinejmensim na nej lepe zamerit pripadnou komercni reklamu nebo reklamu na vhodny vlastni produkt. Priklad (pro weby zminene v dnesni diskusi): uzivatel, respektive jeho browser+cookie, byl "spatren" na gsm4u.cz, kde je ale reklama na web podobneho zamereny, treba mobilmania.cz, z nejakeho duvodu zakazana - ovsem o chvili pozdeji se objevi na seznamce.cz, kde uz zakazana neni, takze neni co resit technicky to mozne je, dokonce me napadlo reseni, kde by naroky na server az tak drasticky nenarostly ekonomicky prinos posoudit nedokazu, prodavat se to asi neda, koneckoncu se za tim pocitacem muze stridat cela rodina, ale byt majitelem vymeniku a vhodnych oborovych titulu, asi bych si to prinejmensim vyzkousel... Tom Lebr ----- Original Message ----- From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 11:02 AM Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > Aha, tak prominte. Pod pojmem "kompletní informace o uzivatelích" si > SKUTECNE predstavuji neco jiného, nez jaký má operacní systém. Já mám > napríklad místo operacního systému mozek, mám jméno a príjmení, nekde > pracuji, bydlím, mám nákupní zvyky a podobne. Vasi uzivatelé se zrejme > vyznacují IP adresou telecomu nebo tiscali a pouzívají Windows 98 nebo 95; > takze i kdybychom delali nejaké rozsáhlé analýzy logu systému (coz nedeláme, > na to proste není cas, aby se s tím vubec nekdo patlal a programoval to, jde > o deset miliónu záznamu denne!), tak bychom v dusledku vedeli nejaká > statistická císla, která stejne tak známe z iDotu: tolik a tolik procent > lidí je od toho a toho providera, tolik má taková Windows a tolik zase jiná. > > Jak je pro me vyuzitelné to, ze IP adressa 29.123.234.18 zírá 6 minut na > stránku s inzerátem na Seznamce - to si nedovedu predstavit ani v > nejbujnejsích snech. A to se rovnez o sobe neskromne domnívám, ze mám > alespon kousek prirozené inteligence jako vy :-) a zdravý rozum :)) > > > ----- Original Message ----- > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, March 28, 2002 11:07 AM > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > Napriklad vite z jakych chodi IP adres a na jake stranky, kdy, jak dlouho > tam zustavaji, jaky maji OS atd atp - to vam je malo? > Takze bych si to placani odpustil. Technicky na vysi nejsem, mam > vysokoskolske humanitni vzdelani a prirozenou inteligenci. > jiri pallas > > > ----- Original Message ----- > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, March 28, 2002 10:38 AM > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > > Proboha, jak muze získat provozovatel výmenného systému "prístup ke > > kompletním údajum o vasich uzivatelích"? > > Pane Pallasi, prominte, ale jak muzete takhle plácat? Prece jste technicky > > na výsi. > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, March 28, 2002 10:47 AM > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > > > > Zamerne pletete dohromady spolupraci s konkurenci a nekonkurovani > > zakaznikum. My si bez problemu na nase stranky poustime reklamu na jine > > seznamky, bazary ci chaty, ale nemame zajem na tom, aby nas konkurent mel > > pristup ke kompletnim udajum o nasich uzivatelich. Presto, ze jste byl > > nominovan na podnikatele roku pane Hlavenko, tak k vam jaksi postradam > > duveru. > > > > Jiri Pallas > > www.seznamka.cz > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:53 AM > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > > > > > Pane Pallasi, > > > myslím, ze jste dokonale predvedl rcení "at me chcípne koza, jen kdyz > > > chcípne i sousedovi" v praxi. I kdyz od vás coby svetobezníka bych toto > > > necekal. Vsude v civilizovaných zemí se praktikuje "coopetition", tj. > bez > > > problému spolupracuji s konkurentem, pokud nám to obema prinásí profit. > > > Radeji tedy odevzdáte povinný desátek vasí "nekonkurenci", nez abyste si > > jej > > > ponechal a pouzíval sluzbu "konkurence", která vás nepripraví ani o > > peníze, > > > ani o cást banneru. > > > > > > Tohle je proste tragédie ceského Internetu a ceského podnikání vubec - > > videl > > > jsem ji kolem sebe uz tolikrát a videl jsem na to tolik firem dojet, ze > > jsem > > > si myslel, ze cestí manazeri a vlastníci uz budou v této veci ponekud > > > poucenejsí a dospelejsí. Proste za kazdou cenu a urputne si bránit svou > > > stále zmensující se hromádku, s nikým nespolupracovat, vsichni jsou moji > > > neprátelé, vsichni me chtejí znicit - az do smutného konce. > > > > > > > > > ----- Original Message ----- > > > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > > > To: <reklama@nawebu.cz> > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:46 AM > > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > > > MrLinxe) > > > > > > > > > Hlavenka/Cpress porusuji predevsim pravidlo, ze se nema konkurovat > > vlastnim > > > zakaznikum. Pokud Linxe a Adrenalin neoddeli vodotesne od zajmu Cpressu > a > > > ambic pana Hlavenky, tak to nebude duveryhodne. > > > Jiri Pallas > > > Seznamka.cz > > > > > > > > > ----- Original Message ----- > > > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> > > > To: <reklama@nawebu.cz> > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:12 AM > > > Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > > > MrLinxe) > > > > > > > > > > Vsechny kampane Cpressu jsou pousteny z jednoho centralniho uctu v > > > > Linxovi (alespon to tak bylo v listopadu 2001, nasel jsem to v > historii > > > > ICQ me konverzace s Evou Sedlakovou, coz je podle vasich stranek > > > > executive manager newLinxe, at uz to znamena cokoliv :-), tj. > jakekoliv > > > > pridavani cehokoliv co provozuje Cpress do zakazanych serveru se > > > > pochopitelne miji ucinkem. Na druhou stranu vsechny konkretni pripady, > > > > kdy padalo neco nezadouciho z Cpressu na Atlas, jsme rychle vyresili s > > > > pracovniky Linxe - je to ovsem otrava a primlouval bych se za vetsi > > > > transparentnost - Linx je koneckoncu napsany tak, ze snadno umoznuje > > > > spravovat vice serveru pod jednim uctem vcetne presunovani kreditu sem > > > > tam, ne? A pravidla by mela platit pro vsechny... > > > > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > > > > Atlas.cz > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > -----Original Message----- > > > > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] > > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 8:22 AM > > > > To: reklama@nawebu.cz > > > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > > > > MrLinxe) > > > > > > > > > > > > Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro > > > > vzdy.... > > > > Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim > > > > vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po opetovne > > > > zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas chci > > > > verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty > vsech > > > > vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal a > > > > stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3 > > > > zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame. > > > > Jiri Pallas > > > > www.Seznamka.cz > > > > > > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST