Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe)

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 28. 03. 2002, 09:41 CET


S tím souhlasím, ale je to, co navrhujete, rozumné? Velmi mnoho podnikatelu
na Internetu má práve vetsí mnozství serveru a samozrejme to v kampaních
vyuzívá: nastrádá na vsech, pak to vse vrhne do jedné velké kampane na jeden
produkt, na nový server atd. Je to pro nej snazsí nez "presouvat kredity",
navíc práve presouvání kreditu je kritizováno pro netransparentnost.  Ono v
tomto vubec kolik hlav, tolik názoru - není lehké vyhovet vsem.

Jinak ale mozná "back on topic": neustále se divím, jak se démonizuje to
takzvané vzájemné cílení, kdyz pán provozující web o banánech chytne amok z
toho, ze se na jeho stránkách objeví reklama na jiný web o banánech a hned
zacne server zakazovat. Druhý udelá totéz a výsledkem je, ze první banánový
server se propaguje na stránkách o mobilech a druhý na stránkách Britney
Spears, obojí s celkem nulovou úcinností.

Podle nasich zkuseností je vzájemné cílení naopak výborná vec, pomáhající
obema subjektum: jestlize se ctenári jednoho webu o banánech dozví o tom, ze
existuje nejaký druhý, budou císt oba, a vice versa. Proto budu jen rád,
kdyz si budeme moci s jakýmkoli konkurencním webem vymenovat prímou
vzájemnou inzerci: vydeláme na tom oba. Tomu osobne dávám znacnou prednost
pred tím, abychom na tom oba jen prodelali.

----- Original Message -----
From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2002 9:12 AM
Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
MrLinxe)


Vsechny kampane Cpressu jsou pousteny z jednoho centralniho uctu v
Linxovi (alespon to tak bylo v listopadu 2001, nasel jsem to v historii
ICQ me konverzace s Evou Sedlakovou, coz je podle vasich stranek
executive manager newLinxe, at uz to znamena cokoliv :-), tj. jakekoliv
pridavani cehokoliv co provozuje Cpress do zakazanych serveru se
pochopitelne miji ucinkem. Na druhou stranu vsechny konkretni pripady,
kdy padalo neco nezadouciho z Cpressu na Atlas, jsme rychle vyresili s
pracovniky Linxe - je to ovsem otrava a primlouval bych se za vetsi
transparentnost - Linx je koneckoncu napsany tak, ze snadno umoznuje
spravovat vice serveru pod jednim uctem vcetne presunovani kreditu sem
tam, ne? A pravidla by mela platit pro vsechny...
Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
Atlas.cz





-----Original Message-----
From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz]
Sent: Thursday, March 28, 2002 8:22 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
MrLinxe)


Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro
vzdy....
Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim
vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po opetovne
zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas chci
verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty vsech
vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal a
stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3
zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame.
Jiri Pallas
www.Seznamka.cz


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST