S tím souhlasím, ale je to, co navrhujete, rozumné? Velmi mnoho podnikatelu na Internetu má práve vetsí mnozství serveru a samozrejme to v kampaních vyuzívá: nastrádá na vsech, pak to vse vrhne do jedné velké kampane na jeden produkt, na nový server atd. Je to pro nej snazsí nez "presouvat kredity", navíc práve presouvání kreditu je kritizováno pro netransparentnost. Ono v tomto vubec kolik hlav, tolik názoru - není lehké vyhovet vsem. Jinak ale mozná "back on topic": neustále se divím, jak se démonizuje to takzvané vzájemné cílení, kdyz pán provozující web o banánech chytne amok z toho, ze se na jeho stránkách objeví reklama na jiný web o banánech a hned zacne server zakazovat. Druhý udelá totéz a výsledkem je, ze první banánový server se propaguje na stránkách o mobilech a druhý na stránkách Britney Spears, obojí s celkem nulovou úcinností. Podle nasich zkuseností je vzájemné cílení naopak výborná vec, pomáhající obema subjektum: jestlize se ctenári jednoho webu o banánech dozví o tom, ze existuje nejaký druhý, budou císt oba, a vice versa. Proto budu jen rád, kdyz si budeme moci s jakýmkoli konkurencním webem vymenovat prímou vzájemnou inzerci: vydeláme na tom oba. Tomu osobne dávám znacnou prednost pred tím, abychom na tom oba jen prodelali. ----- Original Message ----- From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 9:12 AM Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe) Vsechny kampane Cpressu jsou pousteny z jednoho centralniho uctu v Linxovi (alespon to tak bylo v listopadu 2001, nasel jsem to v historii ICQ me konverzace s Evou Sedlakovou, coz je podle vasich stranek executive manager newLinxe, at uz to znamena cokoliv :-), tj. jakekoliv pridavani cehokoliv co provozuje Cpress do zakazanych serveru se pochopitelne miji ucinkem. Na druhou stranu vsechny konkretni pripady, kdy padalo neco nezadouciho z Cpressu na Atlas, jsme rychle vyresili s pracovniky Linxe - je to ovsem otrava a primlouval bych se za vetsi transparentnost - Linx je koneckoncu napsany tak, ze snadno umoznuje spravovat vice serveru pod jednim uctem vcetne presunovani kreditu sem tam, ne? A pravidla by mela platit pro vsechny... Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz -----Original Message----- From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] Sent: Thursday, March 28, 2002 8:22 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe) Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro vzdy.... Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po opetovne zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas chci verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty vsech vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal a stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3 zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame. Jiri Pallas www.Seznamka.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST