To není technicky realizovatelné pod MSIE 6, který neprijímá third-party cookies (má to ale i jiné slabiny). ----- Original Message ----- From: "Tom Lebr" <really@quick.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 11:49 AM Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > Dobry den, > > mel jsem za to, ze mam-li dost velky a rozsireny reklamni system, pak podle > session cookie dokazu uzivatele sledovat, jak cestuje po ruznych webech, kde > ten reklamni system mam - a z toho uz se celkem zajimava data vytezit daji, > prinejmensim na nej lepe zamerit pripadnou komercni reklamu nebo reklamu na > vhodny vlastni produkt. > > Priklad (pro weby zminene v dnesni diskusi): uzivatel, respektive jeho > browser+cookie, byl "spatren" na gsm4u.cz, kde je ale reklama na web > podobneho zamereny, treba mobilmania.cz, z nejakeho duvodu zakazana - ovsem > o chvili pozdeji se objevi na seznamce.cz, kde uz zakazana neni, takze neni > co resit > > technicky to mozne je, dokonce me napadlo reseni, kde by naroky na server az > tak drasticky nenarostly > > ekonomicky prinos posoudit nedokazu, prodavat se to asi neda, koneckoncu se > za tim pocitacem muze stridat cela rodina, ale byt majitelem vymeniku a > vhodnych oborovych titulu, asi bych si to prinejmensim vyzkousel... > > Tom Lebr > > ----- Original Message ----- > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, March 28, 2002 11:02 AM > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > > Aha, tak prominte. Pod pojmem "kompletní informace o uzivatelích" si > > SKUTECNE predstavuji neco jiného, nez jaký má operacní systém. Já mám > > napríklad místo operacního systému mozek, mám jméno a príjmení, nekde > > pracuji, bydlím, mám nákupní zvyky a podobne. Vasi uzivatelé se zrejme > > vyznacují IP adresou telecomu nebo tiscali a pouzívají Windows 98 nebo 95; > > takze i kdybychom delali nejaké rozsáhlé analýzy logu systému (coz > nedeláme, > > na to proste není cas, aby se s tím vubec nekdo patlal a programoval to, > jde > > o deset miliónu záznamu denne!), tak bychom v dusledku vedeli nejaká > > statistická císla, která stejne tak známe z iDotu: tolik a tolik procent > > lidí je od toho a toho providera, tolik má taková Windows a tolik zase > jiná. > > > > Jak je pro me vyuzitelné to, ze IP adressa 29.123.234.18 zírá 6 minut na > > stránku s inzerátem na Seznamce - to si nedovedu predstavit ani v > > nejbujnejsích snech. A to se rovnez o sobe neskromne domnívám, ze mám > > alespon kousek prirozené inteligence jako vy :-) a zdravý rozum :)) > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, March 28, 2002 11:07 AM > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > > > > Napriklad vite z jakych chodi IP adres a na jake stranky, kdy, jak dlouho > > tam zustavaji, jaky maji OS atd atp - to vam je malo? > > Takze bych si to placani odpustil. Technicky na vysi nejsem, mam > > vysokoskolske humanitni vzdelani a prirozenou inteligenci. > > jiri pallas > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, March 28, 2002 10:38 AM > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > > > > > Proboha, jak muze získat provozovatel výmenného systému "prístup ke > > > kompletním údajum o vasich uzivatelích"? > > > Pane Pallasi, prominte, ale jak muzete takhle plácat? Prece jste > technicky > > > na výsi. > > > > > > > > > ----- Original Message ----- > > > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > > > To: <reklama@nawebu.cz> > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 10:47 AM > > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > > > > > > > Zamerne pletete dohromady spolupraci s konkurenci a nekonkurovani > > > zakaznikum. My si bez problemu na nase stranky poustime reklamu na jine > > > seznamky, bazary ci chaty, ale nemame zajem na tom, aby nas konkurent > mel > > > pristup ke kompletnim udajum o nasich uzivatelich. Presto, ze jste byl > > > nominovan na podnikatele roku pane Hlavenko, tak k vam jaksi postradam > > > duveru. > > > > > > Jiri Pallas > > > www.seznamka.cz > > > > > > > > > ----- Original Message ----- > > > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> > > > To: <reklama@nawebu.cz> > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:53 AM > > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > > > > > > > > Pane Pallasi, > > > > myslím, ze jste dokonale predvedl rcení "at me chcípne koza, jen kdyz > > > > chcípne i sousedovi" v praxi. I kdyz od vás coby svetobezníka bych > toto > > > > necekal. Vsude v civilizovaných zemí se praktikuje "coopetition", tj. > > bez > > > > problému spolupracuji s konkurentem, pokud nám to obema prinásí > profit. > > > > Radeji tedy odevzdáte povinný desátek vasí "nekonkurenci", nez abyste > si > > > jej > > > > ponechal a pouzíval sluzbu "konkurence", která vás nepripraví ani o > > > peníze, > > > > ani o cást banneru. > > > > > > > > Tohle je proste tragédie ceského Internetu a ceského podnikání vubec - > > > videl > > > > jsem ji kolem sebe uz tolikrát a videl jsem na to tolik firem dojet, > ze > > > jsem > > > > si myslel, ze cestí manazeri a vlastníci uz budou v této veci ponekud > > > > poucenejsí a dospelejsí. Proste za kazdou cenu a urputne si bránit > svou > > > > stále zmensující se hromádku, s nikým nespolupracovat, vsichni jsou > moji > > > > neprátelé, vsichni me chtejí znicit - az do smutného konce. > > > > > > > > > > > > ----- Original Message ----- > > > > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > > > > To: <reklama@nawebu.cz> > > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:46 AM > > > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > > > > MrLinxe) > > > > > > > > > > > > Hlavenka/Cpress porusuji predevsim pravidlo, ze se nema konkurovat > > > vlastnim > > > > zakaznikum. Pokud Linxe a Adrenalin neoddeli vodotesne od zajmu > Cpressu > > a > > > > ambic pana Hlavenky, tak to nebude duveryhodne. > > > > Jiri Pallas > > > > Seznamka.cz > > > > > > > > > > > > ----- Original Message ----- > > > > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> > > > > To: <reklama@nawebu.cz> > > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:12 AM > > > > Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > > > > MrLinxe) > > > > > > > > > > > > > Vsechny kampane Cpressu jsou pousteny z jednoho centralniho uctu v > > > > > Linxovi (alespon to tak bylo v listopadu 2001, nasel jsem to v > > historii > > > > > ICQ me konverzace s Evou Sedlakovou, coz je podle vasich stranek > > > > > executive manager newLinxe, at uz to znamena cokoliv :-), tj. > > jakekoliv > > > > > pridavani cehokoliv co provozuje Cpress do zakazanych serveru se > > > > > pochopitelne miji ucinkem. Na druhou stranu vsechny konkretni > pripady, > > > > > kdy padalo neco nezadouciho z Cpressu na Atlas, jsme rychle vyresili > s > > > > > pracovniky Linxe - je to ovsem otrava a primlouval bych se za vetsi > > > > > transparentnost - Linx je koneckoncu napsany tak, ze snadno umoznuje > > > > > spravovat vice serveru pod jednim uctem vcetne presunovani kreditu > sem > > > > > tam, ne? A pravidla by mela platit pro vsechny... > > > > > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > > > > > Atlas.cz > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > -----Original Message----- > > > > > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] > > > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 8:22 AM > > > > > To: reklama@nawebu.cz > > > > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne > jednani > > > > > MrLinxe) > > > > > > > > > > > > > > > Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro > > > > > vzdy.... > > > > > Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim > > > > > vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po opetovne > > > > > zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas > chci > > > > > verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty > > vsech > > > > > vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal a > > > > > stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3 > > > > > zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame. > > > > > Jiri Pallas > > > > > www.Seznamka.cz > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST