Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 28. 03. 2002, 14:28 CET


To není technicky realizovatelné pod MSIE 6, který neprijímá third-party
cookies (má to ale i jiné slabiny).

----- Original Message -----
From: "Tom Lebr" <really@quick.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2002 11:49 AM
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu


> Dobry den,
>
> mel jsem za to, ze mam-li dost velky a rozsireny reklamni system, pak
podle
> session cookie dokazu uzivatele sledovat, jak cestuje po ruznych webech,
kde
> ten reklamni system mam - a z toho uz se celkem zajimava data vytezit
daji,
> prinejmensim na nej lepe zamerit pripadnou komercni reklamu nebo reklamu
na
> vhodny vlastni produkt.
>
> Priklad (pro weby zminene v dnesni diskusi): uzivatel, respektive jeho
> browser+cookie, byl "spatren" na gsm4u.cz, kde je ale reklama na web
> podobneho zamereny, treba mobilmania.cz, z nejakeho duvodu zakazana -
ovsem
> o chvili pozdeji se objevi na seznamce.cz, kde uz zakazana neni, takze
neni
> co resit
>
> technicky to mozne je, dokonce me napadlo reseni, kde by naroky na server
az
> tak drasticky nenarostly
>
> ekonomicky prinos posoudit nedokazu, prodavat se to asi neda, koneckoncu
se
> za tim pocitacem muze stridat cela rodina, ale byt majitelem vymeniku a
> vhodnych oborovych titulu, asi bych si to prinejmensim vyzkousel...
>
> Tom Lebr
>
> ----- Original Message -----
> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, March 28, 2002 11:02 AM
> Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
>
>
> > Aha, tak prominte. Pod pojmem "kompletní informace o uzivatelích" si
> > SKUTECNE predstavuji neco jiného, nez jaký má operacní systém. Já mám
> > napríklad místo operacního systému mozek, mám jméno a príjmení, nekde
> > pracuji, bydlím, mám nákupní zvyky a podobne. Vasi uzivatelé se zrejme
> > vyznacují IP adresou telecomu nebo tiscali a pouzívají Windows 98 nebo
95;
> > takze i kdybychom delali nejaké rozsáhlé analýzy logu systému (coz
> nedeláme,
> > na to proste není cas, aby se s tím vubec nekdo patlal a programoval to,
> jde
> > o deset miliónu záznamu denne!), tak bychom v dusledku vedeli nejaká
> > statistická císla, která stejne tak známe z iDotu: tolik a tolik procent
> > lidí je od toho a toho providera, tolik má taková Windows a tolik zase
> jiná.
> >
> > Jak je pro me vyuzitelné to, ze IP adressa 29.123.234.18 zírá 6 minut na
> > stránku s inzerátem na Seznamce - to si nedovedu predstavit ani v
> > nejbujnejsích snech. A to se rovnez o sobe neskromne domnívám, ze mám
> > alespon kousek prirozené inteligence jako vy :-) a zdravý rozum :))
> >
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Thursday, March 28, 2002 11:07 AM
> > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
> >
> >
> > Napriklad vite z jakych chodi IP adres a na jake stranky, kdy, jak
dlouho
> > tam zustavaji, jaky maji OS atd atp - to vam je malo?
> > Takze bych si to placani odpustil. Technicky na vysi nejsem, mam
> > vysokoskolske humanitni vzdelani a prirozenou inteligenci.
> > jiri pallas
> >
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Thursday, March 28, 2002 10:38 AM
> > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
> >
> >
> > > Proboha, jak muze získat provozovatel výmenného systému "prístup ke
> > > kompletním údajum o vasich uzivatelích"?
> > > Pane Pallasi, prominte, ale jak muzete takhle plácat? Prece jste
> technicky
> > > na výsi.
> > >
> > >
> > > ----- Original Message -----
> > > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
> > > To: <reklama@nawebu.cz>
> > > Sent: Thursday, March 28, 2002 10:47 AM
> > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
> > >
> > >
> > > Zamerne pletete dohromady spolupraci s konkurenci a nekonkurovani
> > > zakaznikum. My si bez problemu na nase stranky poustime reklamu na
jine
> > > seznamky, bazary ci chaty, ale nemame zajem na tom, aby nas konkurent
> mel
> > > pristup ke kompletnim udajum o nasich uzivatelich. Presto, ze jste byl
> > > nominovan na podnikatele roku pane Hlavenko, tak k vam jaksi postradam
> > > duveru.
> > >
> > > Jiri Pallas
> > > www.seznamka.cz
> > >
> > >
> > > ----- Original Message -----
> > > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> > > To: <reklama@nawebu.cz>
> > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:53 AM
> > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
> > >
> > >
> > > > Pane Pallasi,
> > > > myslím, ze jste dokonale predvedl rcení "at me chcípne koza, jen
kdyz
> > > > chcípne i sousedovi" v praxi. I kdyz od vás coby svetobezníka bych
> toto
> > > > necekal. Vsude v civilizovaných zemí se praktikuje "coopetition",
tj.
> > bez
> > > > problému spolupracuji s konkurentem, pokud nám to obema prinásí
> profit.
> > > > Radeji tedy odevzdáte povinný desátek vasí "nekonkurenci", nez
abyste
> si
> > > jej
> > > > ponechal a pouzíval sluzbu "konkurence", která vás nepripraví ani o
> > > peníze,
> > > > ani o cást banneru.
> > > >
> > > > Tohle je proste tragédie ceského Internetu a ceského podnikání
vubec -
> > > videl
> > > > jsem ji kolem sebe uz tolikrát a videl jsem na to tolik firem dojet,
> ze
> > > jsem
> > > > si myslel, ze cestí manazeri a vlastníci uz budou v této veci
ponekud
> > > > poucenejsí a dospelejsí. Proste za kazdou cenu a urputne si bránit
> svou
> > > > stále zmensující se hromádku, s nikým nespolupracovat, vsichni jsou
> moji
> > > > neprátelé, vsichni me chtejí znicit - az do smutného konce.
> > > >
> > > >
> > > > ----- Original Message -----
> > > > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
> > > > To: <reklama@nawebu.cz>
> > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:46 AM
> > > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne
jednani
> > > > MrLinxe)
> > > >
> > > >
> > > > Hlavenka/Cpress porusuji predevsim pravidlo, ze se nema konkurovat
> > > vlastnim
> > > > zakaznikum. Pokud Linxe a Adrenalin neoddeli vodotesne od zajmu
> Cpressu
> > a
> > > > ambic pana Hlavenky, tak to nebude duveryhodne.
> > > > Jiri Pallas
> > > > Seznamka.cz
> > > >
> > > >
> > > > ----- Original Message -----
> > > > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
> > > > To: <reklama@nawebu.cz>
> > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:12 AM
> > > > Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne
jednani
> > > > MrLinxe)
> > > >
> > > >
> > > > > Vsechny kampane Cpressu jsou pousteny z jednoho centralniho uctu v
> > > > > Linxovi (alespon to tak bylo v listopadu 2001, nasel jsem to v
> > historii
> > > > > ICQ me konverzace s Evou Sedlakovou, coz je podle vasich stranek
> > > > > executive manager newLinxe, at uz to znamena cokoliv :-), tj.
> > jakekoliv
> > > > > pridavani cehokoliv co provozuje Cpress do zakazanych serveru se
> > > > > pochopitelne miji ucinkem. Na druhou stranu vsechny konkretni
> pripady,
> > > > > kdy padalo neco nezadouciho z Cpressu na Atlas, jsme rychle
vyresili
> s
> > > > > pracovniky Linxe - je to ovsem otrava a primlouval bych se za
vetsi
> > > > > transparentnost - Linx je koneckoncu napsany tak, ze snadno
umoznuje
> > > > > spravovat vice serveru pod jednim uctem vcetne presunovani kreditu
> sem
> > > > > tam, ne? A pravidla by mela platit pro vsechny...
> > > > > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> > > > > Atlas.cz
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > -----Original Message-----
> > > > > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz]
> > > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 8:22 AM
> > > > > To: reklama@nawebu.cz
> > > > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne
> jednani
> > > > > MrLinxe)
> > > > >
> > > > >
> > > > > Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro
> > > > > vzdy....
> > > > > Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim
> > > > > vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po
opetovne
> > > > > zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas
> chci
> > > > > verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty
> > vsech
> > > > > vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal
a
> > > > > stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3
> > > > > zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame.
> > > > > Jiri Pallas
> > > > > www.Seznamka.cz
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> > > http://reklama.nawebu.cz/
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> > http://reklama.nawebu.cz/
> > > >
> > >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> > http://reklama.nawebu.cz/
> > > >
> > >
> > >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> > >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> > >
> >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST