Aha, tak prominte. Pod pojmem "kompletní informace o uzivatelích" si SKUTECNE predstavuji neco jiného, nez jaký má operacní systém. Já mám napríklad místo operacního systému mozek, mám jméno a príjmení, nekde pracuji, bydlím, mám nákupní zvyky a podobne. Vasi uzivatelé se zrejme vyznacují IP adresou telecomu nebo tiscali a pouzívají Windows 98 nebo 95; takze i kdybychom delali nejaké rozsáhlé analýzy logu systému (coz nedeláme, na to proste není cas, aby se s tím vubec nekdo patlal a programoval to, jde o deset miliónu záznamu denne!), tak bychom v dusledku vedeli nejaká statistická císla, která stejne tak známe z iDotu: tolik a tolik procent lidí je od toho a toho providera, tolik má taková Windows a tolik zase jiná. Jak je pro me vyuzitelné to, ze IP adressa 29.123.234.18 zírá 6 minut na stránku s inzerátem na Seznamce - to si nedovedu predstavit ani v nejbujnejsích snech. A to se rovnez o sobe neskromne domnívám, ze mám alespon kousek prirozené inteligence jako vy :-) a zdravý rozum :)) ----- Original Message ----- From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 11:07 AM Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu Napriklad vite z jakych chodi IP adres a na jake stranky, kdy, jak dlouho tam zustavaji, jaky maji OS atd atp - to vam je malo? Takze bych si to placani odpustil. Technicky na vysi nejsem, mam vysokoskolske humanitni vzdelani a prirozenou inteligenci. jiri pallas ----- Original Message ----- From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 10:38 AM Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > Proboha, jak muze získat provozovatel výmenného systému "prístup ke > kompletním údajum o vasich uzivatelích"? > Pane Pallasi, prominte, ale jak muzete takhle plácat? Prece jste technicky > na výsi. > > > ----- Original Message ----- > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, March 28, 2002 10:47 AM > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > Zamerne pletete dohromady spolupraci s konkurenci a nekonkurovani > zakaznikum. My si bez problemu na nase stranky poustime reklamu na jine > seznamky, bazary ci chaty, ale nemame zajem na tom, aby nas konkurent mel > pristup ke kompletnim udajum o nasich uzivatelich. Presto, ze jste byl > nominovan na podnikatele roku pane Hlavenko, tak k vam jaksi postradam > duveru. > > Jiri Pallas > www.seznamka.cz > > > ----- Original Message ----- > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:53 AM > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > > > > Pane Pallasi, > > myslím, ze jste dokonale predvedl rcení "at me chcípne koza, jen kdyz > > chcípne i sousedovi" v praxi. I kdyz od vás coby svetobezníka bych toto > > necekal. Vsude v civilizovaných zemí se praktikuje "coopetition", tj. bez > > problému spolupracuji s konkurentem, pokud nám to obema prinásí profit. > > Radeji tedy odevzdáte povinný desátek vasí "nekonkurenci", nez abyste si > jej > > ponechal a pouzíval sluzbu "konkurence", která vás nepripraví ani o > peníze, > > ani o cást banneru. > > > > Tohle je proste tragédie ceského Internetu a ceského podnikání vubec - > videl > > jsem ji kolem sebe uz tolikrát a videl jsem na to tolik firem dojet, ze > jsem > > si myslel, ze cestí manazeri a vlastníci uz budou v této veci ponekud > > poucenejsí a dospelejsí. Proste za kazdou cenu a urputne si bránit svou > > stále zmensující se hromádku, s nikým nespolupracovat, vsichni jsou moji > > neprátelé, vsichni me chtejí znicit - az do smutného konce. > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:46 AM > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > > MrLinxe) > > > > > > Hlavenka/Cpress porusuji predevsim pravidlo, ze se nema konkurovat > vlastnim > > zakaznikum. Pokud Linxe a Adrenalin neoddeli vodotesne od zajmu Cpressu a > > ambic pana Hlavenky, tak to nebude duveryhodne. > > Jiri Pallas > > Seznamka.cz > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:12 AM > > Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > > MrLinxe) > > > > > > > Vsechny kampane Cpressu jsou pousteny z jednoho centralniho uctu v > > > Linxovi (alespon to tak bylo v listopadu 2001, nasel jsem to v historii > > > ICQ me konverzace s Evou Sedlakovou, coz je podle vasich stranek > > > executive manager newLinxe, at uz to znamena cokoliv :-), tj. jakekoliv > > > pridavani cehokoliv co provozuje Cpress do zakazanych serveru se > > > pochopitelne miji ucinkem. Na druhou stranu vsechny konkretni pripady, > > > kdy padalo neco nezadouciho z Cpressu na Atlas, jsme rychle vyresili s > > > pracovniky Linxe - je to ovsem otrava a primlouval bych se za vetsi > > > transparentnost - Linx je koneckoncu napsany tak, ze snadno umoznuje > > > spravovat vice serveru pod jednim uctem vcetne presunovani kreditu sem > > > tam, ne? A pravidla by mela platit pro vsechny... > > > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > > > Atlas.cz > > > > > > > > > > > > > > > > > > -----Original Message----- > > > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] > > > Sent: Thursday, March 28, 2002 8:22 AM > > > To: reklama@nawebu.cz > > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > > > MrLinxe) > > > > > > > > > Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro > > > vzdy.... > > > Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim > > > vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po opetovne > > > zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas chci > > > verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty vsech > > > vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal a > > > stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3 > > > zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame. > > > Jiri Pallas > > > www.Seznamka.cz > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST