Rekl bych ze tyto Vami prednasene teorie p. Hlavenka vetsina z nas dobre zna. Pouze se snazime abyste pochopil, ze se budeme sami rozhodovat s kym chceme spolupracovat, s kym ne a hlavne proc. Pokud si misto Mobilmanie a Vas dosadim napr. Mobil.cz a p. Zandla, tak to je konkurence ktera mi nevadi a zda se mi byti transparentni (a hlavne nemam s nimi narozdil od projektu CPressu zatim zadnou negativni zkusenost).. Jakmile dnes vidim pod nejakou aktivitou na Internetu Vase jmeno (a tedy i CPressu), ihned se mi to spoji s Vasim arogantnim vystupovanim v diskusi, neodpovidanim na konkretni dotazy, odchazeni od tematu, chytani za slovicka, urazeni diskutujicich, radoby vtipne "Zemanovske" bonmoty a pod. To vse pro mne neni synonymem uspesneho a solidniho manazera, se kterym bych chtel spolupracovat. Nevnucujte nam prosim sve nazory, skutecnost je jak vidite odlisna. Na Vase prilisne pausalizovani jsem Vas jiz jednou upozornoval. Jarek Jesensky ----- Original Message ----- From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 9:53 AM Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > Pane Pallasi, > myslím, ze jste dokonale predvedl rcení "at me chcípne koza, jen kdyz > chcípne i sousedovi" v praxi. I kdyz od vás coby svetobezníka bych toto > necekal. Vsude v civilizovaných zemí se praktikuje "coopetition", tj. bez > problému spolupracuji s konkurentem, pokud nám to obema prinásí profit. > Radeji tedy odevzdáte povinný desátek vasí "nekonkurenci", nez abyste si jej > ponechal a pouzíval sluzbu "konkurence", která vás nepripraví ani o peníze, > ani o cást banneru. > > Tohle je proste tragédie ceského Internetu a ceského podnikání vubec - videl > jsem ji kolem sebe uz tolikrát a videl jsem na to tolik firem dojet, ze jsem > si myslel, ze cestí manazeri a vlastníci uz budou v této veci ponekud > poucenejsí a dospelejsí. Proste za kazdou cenu a urputne si bránit svou > stále zmensující se hromádku, s nikým nespolupracovat, vsichni jsou moji > neprátelé, vsichni me chtejí znicit - az do smutného konce.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST