Milan Kylar [SMTP:milan.kylar@worldonline.cz] napsal: > stejne je bannerova reklama vcelku k nicemu, > pokud nemate miliony impresi... To je celkem znama vec :-) > Minuly tyden jsem diskutoval s kamaradem o > _vyhodnosti_velkych_vymeniku_ pro stranky, > ktere oslovuji _uzkou_komunitu_ a dopadlo to > tak, ze jsme napsali uplne jednoduchy > vymenik do ktereho se zapoji jenom tech nekolik > malo serveru z male komunity. Poslyste, proc si myslite, ze pro malou skupinu serveru bude mit "vlastni vymenik" vetsi efekt nez prachobycejna, staticka vymena odkazu? Pokud je mezi servery nejaka tematicka zpriznenost, da se IMHO ocekavat mnohem vetsi (min. radove) CTR od obycenjnych, lidsky popsanych odkazu nez z banneru, kterymi beztak jen otravujete navstevniky. Mylim se? Zdravi, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST