Milan Kylar [SMTP:milan.kylar@worldonline.cz] napsal: > Reklama lidi uz tolik neotravuje Dobra, reknu to jinak. Pritomnost bannerove reklamy vyvolava v navstevnicich urcity dojem o danem serveru. Nepritomnost bannerove reklamy taktez. Tyto dva dojmy jsou od sebe IMHO velmi vzdalene a pokud je od sebe pomyslne odecteme, pozitivni efekt vznikleho rozdilu bude radove vyssi nez efekt z vymenne reklamy. > chteji do toho cpat i reklamu na polozky > z obchodu. Nu, *obchod*, ktery pouziva vymenou reklamu, je kapitola sama pro sebe. Nikdy jsem nepochopil, jak si muze dat obchodnik na sve stranky bannery *ciziho serveru*. Pokud by mi nekdo duvody tohto zvlastni pocinani vysvetlil, budu jenom rad. Zdravi, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST