Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe)

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 27. 03. 2002, 22:55 CET


Výhodné vlastnosti výmeníku jsou taky známá vec:
a) jednou provzdy si umístíte kód a pak, bez zasahování do stránek,
pracujete s kampanemi, setrením, cílením: jednou dáte kampan tam, jednou
jinde, takovou tam, onakou jinde
b) pri výmene server-server strílíte jen do cílové skupiny daného serveru,
která je limitovaná, v case se nepromenuje, takze její úcinnost casem klesá,
musíte delat novou spolupráci server-server2, prekódovávat stránky atd.
c) pri výmene server-server má obvykle vzdy jeden server pocit, ze víc dává,
nez bere, protoze "on je ten vetsí". Nekdy i oba dva :)

----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, March 27, 2002 9:56 PM
Subject: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe)


> Milan Kylar [SMTP:milan.kylar@worldonline.cz] napsal:
>
> Poslyste, proc si myslite, ze pro malou skupinu serveru bude mit
> "vlastni vymenik" vetsi efekt nez prachobycejna, staticka vymena
> odkazu? Pokud je mezi servery nejaka tematicka zpriznenost, da
> se IMHO ocekavat mnohem vetsi (min. radove) CTR od obycenjnych,
> lidsky popsanych odkazu nez z banneru, kterymi beztak jen
> otravujete navstevniky.
>
> Mylim se?
>
> Zdravi,
>
> Marek Prokop
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST