Výhodné vlastnosti výmeníku jsou taky známá vec: a) jednou provzdy si umístíte kód a pak, bez zasahování do stránek, pracujete s kampanemi, setrením, cílením: jednou dáte kampan tam, jednou jinde, takovou tam, onakou jinde b) pri výmene server-server strílíte jen do cílové skupiny daného serveru, která je limitovaná, v case se nepromenuje, takze její úcinnost casem klesá, musíte delat novou spolupráci server-server2, prekódovávat stránky atd. c) pri výmene server-server má obvykle vzdy jeden server pocit, ze víc dává, nez bere, protoze "on je ten vetsí". Nekdy i oba dva :) ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, March 27, 2002 9:56 PM Subject: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe) > Milan Kylar [SMTP:milan.kylar@worldonline.cz] napsal: > > Poslyste, proc si myslite, ze pro malou skupinu serveru bude mit > "vlastni vymenik" vetsi efekt nez prachobycejna, staticka vymena > odkazu? Pokud je mezi servery nejaka tematicka zpriznenost, da > se IMHO ocekavat mnohem vetsi (min. radove) CTR od obycenjnych, > lidsky popsanych odkazu nez z banneru, kterymi beztak jen > otravujete navstevniky. > > Mylim se? > > Zdravi, > > Marek Prokop > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST