Libilo by se mi jen, kdyby fungovaly zakazy vsech serveru vcetne vasich - kdyz to funguje jinde, proc ne u vas? Vzajemna vymena konkurencni reklamy by sice mohla fungovat u clankovych serveru, ale podle me to neni to prave treba pro dva ruzne prodejce letenek nebo pro dva chaty - tam plati, ze pokud nekdo vyuzije jednu sluzbu, stezi pouzije i tu druhou. Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz -----Original Message----- From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Thursday, March 28, 2002 9:42 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani MrLinxe) S tím souhlasím, ale je to, co navrhujete, rozumné? Velmi mnoho podnikatelu na Internetu má práve vetsí mnozství serveru a samozrejme to v kampaních vyuzívá: nastrádá na vsech, pak to vse vrhne do jedné velké kampane na jeden produkt, na nový server atd. Je to pro nej snazsí nez "presouvat kredity", navíc práve presouvání kreditu je kritizováno pro netransparentnost. Ono v tomto vubec kolik hlav, tolik názoru - není lehké vyhovet vsem. Jinak ale mozná "back on topic": neustále se divím, jak se démonizuje to takzvané vzájemné cílení, kdyz pán provozující web o banánech chytne amok z toho, ze se na jeho stránkách objeví reklama na jiný web o banánech a hned zacne server zakazovat. Druhý udelá totéz a výsledkem je, ze první banánový server se propaguje na stránkách o mobilech a druhý na stránkách Britney Spears, obojí s celkem nulovou úcinností. Podle nasich zkuseností je vzájemné cílení naopak výborná vec, pomáhající obema subjektum: jestlize se ctenári jednoho webu o banánech dozví o tom, ze existuje nejaký druhý, budou císt oba, a vice versa. Proto budu jen rád, kdyz si budeme moci s jakýmkoli konkurencním webem vymenovat prímou vzájemnou inzerci: vydeláme na tom oba. Tomu osobne dávám znacnou prednost pred tím, abychom na tom oba jen prodelali.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST