>> Nejspis kvuli jeji zakladni vlastnosti - word-from-mouth? >Nechapu... > >> Myslim, ze internet je z hlediska zpusobilosti reklamy >> "zaryt se pod kuzi" znacne omezen, alespon do doby, >> nez bude bezne umoznovat plynuly prenos zvuku... > >Nechapu..., proc by mel byt zvuk tak dulezity? Existuji na to nejake >pruzkumy? No, cesky se to preklada slovo-z-ust :-) A je to v nekolika ucebnicich marketingu, ktere to oznacuji za jednu z nejucinnejsich reklamnich forem. Princip je takovy, ze clovek podvedome nejlepe prijima to, co mu nekdo jiny rika. Na podobne myslence je v marketingu zalozena i neprima reklama ve forme doporuceni od znamych apod. Nejake vyzkumy na to jsou, ale ted bohuzel zadne zdroje z hlavy nevysypu... JT Jan Tichy e-mail: jan.tichy@webbie.cz ------------------------------- Webbie - webdesign & webhosting web: http://www.webbie.cz/ e-mail: info@webbie.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST