> Ano, tato kampan je hodne masivni, narazim na ni > prakticky vsude. Ale v porovnani s ni mne daleko > vice zaujala (a do hlavy se mi vryla) kampan > na Volny.cz. Premyslel jsem proc, a zjistil jsem, > ze je to asi proto, ze je vedena z velke miry > v klasickych mediich, prevesim v televizi a radiu. No vidite, zalezi prece take na typech lidi. Ja mam reklamu rad a vsimam si ji z profesnnich duvodu hodne, ale treba o nejake soucasne reklame na Volny.cz nevim nic ani ted, kdyz nad tim premyslim. Tiscali se mi svym neotrelym formatem zaryla do pameti vyrazne a tak jsem si pote s radosti precetl PR clanek o historii teto firmy v klasickem mediu e-bizu :-) > Mozna je to k zamysleni ve vztahu k efektivnosti > internetove kampane - proc mne oslovila daleko vice > reklama v radiu ci televizi? Pochopitelne ze multimedialni vjem je ucinnejsi. Urcite je ale potreba reklamu umistovat do vsech medii tak, aby byla vnimana vsemi cilovymi skupinami. Televizni reklama je casto vyuzivana k odchodu na WC ci zjisteni co je na jinem kanalu, banner Tiscali na Lupe prehlednout opravdu nesel :-) > Myslim, ze internet je z hlediska zpusobilosti reklamy > "zaryt se pod kuzi" znacne omezen, alespon do doby, > nez bude bezne umoznovat plynuly prenos zvuku... Pri praci na PC posloucham nepretrite hudbu v MP3 a velmi mne rusi nektere weby s hudbou v pozadi. Na bannery s hudbou se tedy vubec netesim :-) Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.PDA4U.cz www.Logo4U.cz, www.Tobacco.cz --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.303 / Virová báze: 164 - datum vydání: 24.11.2001
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST