Re: tiscali

From: nokia@logo4u.cz
Date: 29. 11. 2001, 15:44 CET


> Ano, tato kampan je hodne masivni, narazim na ni
> prakticky vsude. Ale v porovnani s ni mne daleko
> vice zaujala (a do hlavy se mi vryla) kampan
> na Volny.cz. Premyslel jsem proc, a zjistil jsem,
> ze je to asi proto, ze je vedena z velke miry
> v klasickych mediich, prevesim v televizi a radiu.
No vidite, zalezi prece take na typech lidi. Ja mam reklamu rad a vsimam si
ji z profesnnich duvodu hodne, ale treba o nejake soucasne reklame na
Volny.cz nevim nic ani ted, kdyz nad tim premyslim. Tiscali se mi svym
neotrelym formatem zaryla do pameti vyrazne a tak jsem si pote s radosti
precetl PR clanek o historii teto firmy v klasickem mediu e-bizu :-)

> Mozna je to k zamysleni ve vztahu k efektivnosti
> internetove kampane - proc mne oslovila daleko vice
> reklama v radiu ci televizi?
Pochopitelne ze multimedialni vjem je ucinnejsi. Urcite je ale potreba
reklamu umistovat do vsech medii tak, aby byla vnimana vsemi cilovymi
skupinami. Televizni reklama je casto vyuzivana k odchodu na WC ci zjisteni
co je na jinem kanalu, banner Tiscali na Lupe prehlednout opravdu nesel :-)

> Myslim, ze internet je z hlediska zpusobilosti reklamy
> "zaryt se pod kuzi" znacne omezen, alespon do doby,
> nez bude bezne umoznovat plynuly prenos zvuku...
Pri praci na PC posloucham nepretrite hudbu v MP3 a velmi mne rusi nektere
weby s hudbou v pozadi. Na bannery s hudbou se tedy vubec netesim :-)

                    Jarek Jesenský

           www.GSM4U.cz, www.PDA4U.cz
          www.Logo4U.cz, www.Tobacco.cz



---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.303 / Virová báze: 164 - datum vydání: 24.11.2001



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST