> >> Nejspis kvuli jeji zakladni vlastnosti - word-from-mouth? > >Nechapu... > No, cesky se to preklada slovo-z-ust :-) A je to > v nekolika ucebnicich marketingu, ktere to oznacuji > za jednu z nejucinnejsich reklamnich forem. > Princip je takovy, ze clovek podvedome nejlepe > prijima to, co mu nekdo jiny rika. Na podobne > myslence je v marketingu zalozena i neprima reklama > ve forme doporuceni od znamych apod. Nejake > vyzkumy na to jsou, ale ted bohuzel zadne zdroje > z hlavy nevysypu... Ano, jiste je ale rozdil mezi doporucenim od znameho cloveka a od nejakeho anonymniho hlasu linouciho se na mne ze stranky, coz jste asi mel na mysli vy. No vida, dalsi prilezitost pro nase zname umelce - namlouvani internetovych reklam :-) Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.PDA4U.cz www.Logo4U.cz, www.Tobacco.cz --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.303 / Virová báze: 164 - datum vydání: 24.11.2001
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST