Re: tiscali

From: nokia@logo4u.cz
Date: 29. 11. 2001, 16:36 CET


> >> Nejspis kvuli jeji zakladni vlastnosti - word-from-mouth?
> >Nechapu...
> No, cesky se to preklada slovo-z-ust :-) A je to
> v nekolika ucebnicich marketingu, ktere to oznacuji
> za jednu z nejucinnejsich reklamnich forem.
> Princip je takovy, ze clovek podvedome nejlepe
> prijima to, co mu nekdo jiny rika. Na podobne
> myslence je v marketingu zalozena i neprima reklama
> ve forme doporuceni od znamych apod. Nejake
> vyzkumy na to jsou, ale ted bohuzel zadne zdroje
> z hlavy nevysypu...

    Ano, jiste je ale rozdil mezi doporucenim od znameho cloveka a od
nejakeho anonymniho hlasu linouciho se na mne ze stranky, coz jste asi mel
na mysli vy. No vida, dalsi prilezitost pro nase zname umelce - namlouvani
internetovych reklam :-)

                      Jarek Jesenský

           www.GSM4U.cz, www.PDA4U.cz
          www.Logo4U.cz, www.Tobacco.cz


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.303 / Virová báze: 164 - datum vydání: 24.11.2001



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST