tiscali

From: Peter (peter@imachina.cz)
Date: 29. 11. 2001, 11:56 CET


Zdravim,

masivnich kampani se zde uz probiralo mnoho, tak zkusime po delsi prestavce
v diskuzich v teto konferenci opet na toto tema navazat: Co rikate kampani
Tiscali, vypada to docela massive, videl jsem to na HP Seznamu, na HP
Centra, ... vsude se dejou veci, kdyz na to najedete mysi. Ale otazka je: ma
to jeste vyznam? kde konci hranice efektivity kampane a zacina utraceni
premrsteneho medialniho budgetu za kazdou cenu? Co je cilem teto kampane?
Kdo kampan planoval? Jsou nejaka omezeni na pocet zobrazeni unikatnimu
uzivateli? A co optimalizace kampane na prekryvy uzivatelu v ramci vice
serveru?

Diky, hezky den,

--
Peter Podolinsky | mail peter.podolinsky@imachina.cz
iMACHINA s.r.o. | Zerotinova 35 | 130 00 Praha 3 | Czech republic
tel. (+420 2) 644 22 81 | fax (+420 2) 644 22 84
www.imachina.cz | NYFESTS 2001: The Best Web Site Design Finalist



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST