Pane Tichy, nepletete si to nahodou s word-of-mouth, to je spis v ucebnicich marketingu. A se zvukem to ma pramalo spolecneho, znamena to neco jako, ze kamarad doporuci a kamaradovi produkt a ten si ho koupi, bezesporu nejlepsi reklama, protoze je zadarmo. Jan Barta B3net jan.barta@b3net.cz 0602/820541 ----- Original Message ----- From: Jan Tichy <jan.tichy@webbie.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, November 29, 2001 3:45 PM Subject: Re: tiscali > >> Nejspis kvuli jeji zakladni vlastnosti - word-from-mouth? > >Nechapu... > > > >> Myslim, ze internet je z hlediska zpusobilosti reklamy > >> "zaryt se pod kuzi" znacne omezen, alespon do doby, > >> nez bude bezne umoznovat plynuly prenos zvuku... > > > >Nechapu..., proc by mel byt zvuk tak dulezity? Existuji na to nejake > >pruzkumy? > > No, cesky se to preklada slovo-z-ust :-) A je to > v nekolika ucebnicich marketingu, ktere to oznacuji > za jednu z nejucinnejsich reklamnich forem. > Princip je takovy, ze clovek podvedome nejlepe > prijima to, co mu nekdo jiny rika. Na podobne > myslence je v marketingu zalozena i neprima reklama > ve forme doporuceni od znamych apod. Nejake > vyzkumy na to jsou, ale ted bohuzel zadne zdroje > z hlavy nevysypu... > > JT > > > > > Jan Tichy > e-mail: jan.tichy@webbie.cz > ------------------------------- > Webbie - webdesign & webhosting > web: http://www.webbie.cz/ > e-mail: info@webbie.cz > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST