Re: az moc reklamy

From: Jirí Hlavenka (hlavenka@cpress.cz)
Date: 19. 07. 2001, 12:02 CEST


Toto je na mne prílis vysoká úroven logiky:
a) pretlak je proto, ze je moc impresí (Souhlasím)
b) pokud se prestanou pouzívat výmenné systémy, pretlak prestane?

Jiste, kdyby provozovatelé serveru se dobrovolne omezili, zrusili si bannery
a v podstate si dali na své stránky reklamu jenom v okamziku, kdy ji
PRODAJÍ, tak by to mohlo zhruba platit. Ale má to velké prekázky:
- kazdý se chce propagovat i sám, logicky
- toto dobrovolné vzdání se reklamního prostoru ja jakýsi, abych tak rekl,
"paradigm shift", který si v myslích vetsiny provozovatelu webu vubec
nedovedu predstavit
- malé servery to vubec nikdy neudelají a reklamní síte je budou rády - a za
levno ci s velkými marzemi - prodávat.

Nedomnívám se, ze lécba na soucasnou situaci je v tech xxxstitials atd. Je
jasné, ze kdyz neco momentálne nefunguje, tak se lidé rádi upnou k necemu
novému jako k mozné záchrane. Ale ani v USA, kde je tento reklamní trh
mnohem vyspelejsí, starsí a taky spadl do krize dríve nez u nás, to
nepomohlo.

----- Original Message -----
From: "Tomas Krause" <tom@navrcholu.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, July 19, 2001 10:36 AM
Subject: Re: az moc reklamy


> Dne 19.7.2001 Martin Kopta napsal(a)
>
> > proste vyresilo zvetsenim rozsahu, ale vzdycky to nejde). Internet
nebude
> > mit vyprodano mozna nikdy. Vzdycky se da nejaka ta neobsazena imprese
> > vygenerovat. To je ale stejny nesmysl, jako ty vakaty. Tak proc to
delate?
>
> Dokud bude existovat jednoducha moznost, jak generovat imprese, bude jich
> vzdy pretlak. Protoze je nerealne, ze by prestaly existovat vymenne
> systemy, vidim sanci v nestandardnich formach reklamy - ty servery, ktere
> maji sanci neco prodat, budou pouzivat ruzne inter, super, popup a ja
> nevim co jeste a ti ostatni si budou holt dal tocit klasicke bannery. Je
> totiz dost nepravdepodobne, ze si Pepik da na svuj web superneco, aby
> propagoval web Franty, coz se ted s bannerama deje bezne. Kdyz pak
> agentura bude prodavat nestandardni formaty, bude mit inzerent pocit
> (opravneny), ze kupuje neco, ceho neni plny Internet a ze je vetsi sance
> zaujmout konzumenta reklamy.
>
> Nechci hazet klasicke bannery do stareho zeleza, urcite sve misto maji,
> ale jejich problem je prave v tom, ze si je muze zobrazovat kazdy, kde ho
> napadne a pak se nam tu protaceji miliony nesmyslnych banneru.
>
> --
>                                  S pozdravem Tomas Krause
>
> [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST