Toto je na mne prílis vysoká úroven logiky: a) pretlak je proto, ze je moc impresí (Souhlasím) b) pokud se prestanou pouzívat výmenné systémy, pretlak prestane? Jiste, kdyby provozovatelé serveru se dobrovolne omezili, zrusili si bannery a v podstate si dali na své stránky reklamu jenom v okamziku, kdy ji PRODAJÍ, tak by to mohlo zhruba platit. Ale má to velké prekázky: - kazdý se chce propagovat i sám, logicky - toto dobrovolné vzdání se reklamního prostoru ja jakýsi, abych tak rekl, "paradigm shift", který si v myslích vetsiny provozovatelu webu vubec nedovedu predstavit - malé servery to vubec nikdy neudelají a reklamní síte je budou rády - a za levno ci s velkými marzemi - prodávat. Nedomnívám se, ze lécba na soucasnou situaci je v tech xxxstitials atd. Je jasné, ze kdyz neco momentálne nefunguje, tak se lidé rádi upnou k necemu novému jako k mozné záchrane. Ale ani v USA, kde je tento reklamní trh mnohem vyspelejsí, starsí a taky spadl do krize dríve nez u nás, to nepomohlo. ----- Original Message ----- From: "Tomas Krause" <tom@navrcholu.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, July 19, 2001 10:36 AM Subject: Re: az moc reklamy > Dne 19.7.2001 Martin Kopta napsal(a) > > > proste vyresilo zvetsenim rozsahu, ale vzdycky to nejde). Internet nebude > > mit vyprodano mozna nikdy. Vzdycky se da nejaka ta neobsazena imprese > > vygenerovat. To je ale stejny nesmysl, jako ty vakaty. Tak proc to delate? > > Dokud bude existovat jednoducha moznost, jak generovat imprese, bude jich > vzdy pretlak. Protoze je nerealne, ze by prestaly existovat vymenne > systemy, vidim sanci v nestandardnich formach reklamy - ty servery, ktere > maji sanci neco prodat, budou pouzivat ruzne inter, super, popup a ja > nevim co jeste a ti ostatni si budou holt dal tocit klasicke bannery. Je > totiz dost nepravdepodobne, ze si Pepik da na svuj web superneco, aby > propagoval web Franty, coz se ted s bannerama deje bezne. Kdyz pak > agentura bude prodavat nestandardni formaty, bude mit inzerent pocit > (opravneny), ze kupuje neco, ceho neni plny Internet a ze je vetsi sance > zaujmout konzumenta reklamy. > > Nechci hazet klasicke bannery do stareho zeleza, urcite sve misto maji, > ale jejich problem je prave v tom, ze si je muze zobrazovat kazdy, kde ho > napadne a pak se nam tu protaceji miliony nesmyslnych banneru. > > -- > S pozdravem Tomas Krause > > [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=] > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST