---> Bonjour! > reklamní síte je budou rády - a za levno ci s velkými marzemi - prodávat. ---> Reklamni site hodnotu netvori, ty s ni pouze obchoduji a profituji z prevodu hodnot. Poskytovatel obsahu hodnotu tvori, a za protihodnotu ziskanou od obchodnika pak udrzuje a rozviji sve podnikani. Obchodnikovi muze byt vcelku jedno s cim obchoduje, a za jakou cenu. Poskytovatel obsahu nese kuzi na trh, aby ji z nej reklamni systemy sedraly. Na Internetu neexistuje zadny vnejsi tlak na udrzeni ceny, jako je napriklad v zemedelstvi statni fond potravinovych rezerv (ktery od zemedelcu a chovatelu odkupuje prebytecne zasoby, aby tak reguloval vykupni ceny). Pomoci si musite sami. > Nedomnívám se, ze lécba na soucasnou situaci je v tech xxxstitials atd. ---> Pri vsem obdivu k Tomasi Krausovi, ja take ne. Pripomina mi to totiz mutaci viru. Tohle by mohl byt nekonecny pribeh. Dulezite je nalezt rovnovazny vztah. Pokud nebudeme zbytecne organizmus Internetu oslabovat vysilovanim v selfpromu a vymennych systemech, nebude treba vyvijet stale silnejsi protilatky na bezne neduhy. Chce to otuzovat :-) -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST