Re: az moc reklamy

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 19. 07. 2001, 20:04 CEST


---> Bonjour!

> reklamní síte je budou rády - a za levno ci s velkými marzemi - prodávat.

---> Reklamni site hodnotu netvori, ty s ni pouze obchoduji a profituji 
z prevodu hodnot. Poskytovatel obsahu hodnotu tvori, a za protihodnotu ziskanou 
od obchodnika pak udrzuje a rozviji sve podnikani. Obchodnikovi muze byt 
vcelku jedno s cim obchoduje, a za jakou cenu. Poskytovatel obsahu nese kuzi 
na trh, aby ji z nej reklamni systemy sedraly.

Na Internetu neexistuje zadny vnejsi tlak na udrzeni ceny, jako je napriklad 
v zemedelstvi statni fond potravinovych rezerv (ktery od zemedelcu a chovatelu 
odkupuje prebytecne zasoby, aby tak reguloval vykupni ceny). Pomoci si musite 
sami.

> Nedomnívám se, ze lécba na soucasnou situaci je v tech xxxstitials atd. 

---> Pri vsem obdivu k Tomasi Krausovi, ja take ne. Pripomina mi to totiz 
mutaci viru. Tohle by mohl byt nekonecny pribeh. Dulezite je nalezt rovnovazny 
vztah. Pokud nebudeme zbytecne organizmus Internetu oslabovat vysilovanim 
v selfpromu a vymennych systemech, nebude treba vyvijet stale silnejsi protilatky 
na bezne neduhy. Chce to otuzovat :-)

--
=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST