Re: az moc reklamy

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 19. 07. 2001, 10:36 CEST


Dne 19.7.2001 Martin Kopta napsal(a)

> proste vyresilo zvetsenim rozsahu, ale vzdycky to nejde). Internet nebude
> mit vyprodano mozna nikdy. Vzdycky se da nejaka ta neobsazena imprese
> vygenerovat. To je ale stejny nesmysl, jako ty vakaty. Tak proc to delate?

Dokud bude existovat jednoducha moznost, jak generovat imprese, bude jich
vzdy pretlak. Protoze je nerealne, ze by prestaly existovat vymenne
systemy, vidim sanci v nestandardnich formach reklamy - ty servery, ktere
maji sanci neco prodat, budou pouzivat ruzne inter, super, popup a ja
nevim co jeste a ti ostatni si budou holt dal tocit klasicke bannery. Je
totiz dost nepravdepodobne, ze si Pepik da na svuj web superneco, aby
propagoval web Franty, coz se ted s bannerama deje bezne. Kdyz pak
agentura bude prodavat nestandardni formaty, bude mit inzerent pocit
(opravneny), ze kupuje neco, ceho neni plny Internet a ze je vetsi sance
zaujmout konzumenta reklamy.

Nechci hazet klasicke bannery do stareho zeleza, urcite sve misto maji,
ale jejich problem je prave v tom, ze si je muze zobrazovat kazdy, kde ho
napadne a pak se nam tu protaceji miliony nesmyslnych banneru.

-- 
                                 S pozdravem Tomas Krause

[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST