---> Bonjour!
precetl jsem si na Zive pred par okamziky clanek pana Hlavenky
http://www.zive.cz/H/Businessmagazin/Ar.asp?ARI=100862&CAI=2034
o letnich slevach. V zaveru clanku, ktery je (z meho nepouceneho pohledu) tak
na pul pravdivy, na pul manipulativni (viz dalsi prispevek), uvadi zajimavou
informaci:
>> Hlavni zadavatele reklamy z oblasti FMCG (spotrebni, rychloobratkove
zbozi) na Internet dosud neprisli, at u¾ z jakychkoli duvodu. <<
Jelikoz se vsechny webziny zblaznily a nahanej ctenost, jak to jde (no reknete,
proc musi mit clanek o miss a pornografii na Lupe ctenost pres 45.000, kdyz
ani tarif Internet 2001 se neprehoupl pres 15.000 :-)), uchylil jsem se pres leto
na server Tvoje (ted to vypada, ze jsme s Brazdou zaplaceny). Vetsinou, kdyz
na tenhle server zabrousim, vidim tam reklamu na rychloobratkove zbozi. Ted
je tam aktualne treba Johnson & Johnson SunCare (kdyz me od nich posledne
jejich ridic vezl k metru, rikal, ze vyrabej i protezy ... na ty jsem jeste spot
nevidel :-).
---> Porad slysim, ze se treba Danone nebo Opavia na web nehrnou. A muzu
se zeptat, zkusil uz nekdy nekdo zavolat do jejich marketingovyho oddeleni
a domluvit si s nekym z nich schuzku?
---> Zkusil jim uz nekdo nabidnout lepsi sluzbu, nez pouhy banner?
Treba akci leto s Mattoni? Zahlavi obarvit Namodro a pichnout tam
(vykratou a box presahujici) ohromnou zatku? Pustit do pozadi titulni
stranky lehce namodrale bublinky, nahodilym navstevnikum stranky
dorucit az do domu basu mineralek...
---> Sed panenko v koute, kdyz budes tise, najdou te.
--
=M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST