> Kdyz se to postavi ale na clickrate (zakaznik neplati za zobrazeni ale > click), zadavatel muze vytvorit pripominaci banner, ktery navstevnikovi jen > rekne "halo, jen se pripominame, ze jsme" a nic mu to nebude slibovat po > kliknuti, tak takova reklama je pro zadavatele hodnotna a podle pocitani na > clickrate pro nej skoro zadarmo. To nemusi byt jen umysl, to muze byt spatne > cileni, nesikovnost grafika nebo (a to zejmena) kombinace obojiho. ---> Ja myslim, ze se prilis soustredite na problemy technicke. Cena se preci uplne jednoduse da vypocitat na zaklade shlednuti. Muzu objednat X odkliku, a cena muze byt stanovena jako Y Kc/1000 zhlednuti. Dokonce muzete stanovit i cenovy strop. Tedy: Objednavam 5000 odkliku, za cenu 300 Kc za 1000 zhlednuti, pri maximalni cene 150.000 Kc (i.e. 500.000 impressi). Kdyz bude mit banner vetsi "uspech", proste kampan bude kratsi a levnejsi, kdyz bude mit odkliku mene, nez je prumer, vycerpa se financni limit a kampan skonci samovolne a je pak na klientovi, aby zvazil, kde se stala chyba. ---> DULEZITEJSI je jiny moment. Snazil jsem se na nej upozornit na Lupe v clanku "Platby od kliku: ano, avsak...". Jde o to, ze muzete na zaklade planovani odkliku lepe kocirovat prubeh kampane. Ta miva obvykle vice fazi, pricemz uvodni -- intenzivni cast -- byva nejdrazsi, a proto je naprosto zbytecne ji protahovat, nebo ji naopak brzy ukoncit. Informace o poctu odkliknuti vam da snadny metr na to, kdy prejit z masirovani na podpurnou, posleze pripominaci a na zaver udrzovaci fazi. Zatimco pro prvni fazi se nejlepe hodi odmereni impaktu na zaklade odkliku, ostatni faze maji vetsinou jen zavislost na case (respektive delce). V televizi, v tisku, v rozhlase, vsude je to naprosto bezny zpusob planovani, ale jen na webu mate moznost presne vysledovat, kdy uz intenzivni cast kampane zasahla vetsinu oslovenych (zacne se vyrazne snizovat CTR), a muzete tedy prejit do dalsich fazi. ---> Zpusob vypoctu ceny je az podruzny. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST