> Mam server na ktery chci "nahnat" tisic lidi, jelikoz je tam proste chci :) > Rozhodne za takovouto reklamu nedam 60 000,- :) ---> Pane Cendro, vrele Vam doporucuju precist si v nektere klasicke marketingove ucebnici, na kolik prijde ziskani zakaznika (potazmo staleho zakaznika). Pokud chcete "nahnat" na server 1k ctenaru a je Vam lito utratit za jednoho zakaznika 60 Kc, pak bych se spis zamyslel nad tim, jestli se ma vubec cenu do takoveho projektu poustet. Rekneme, ze u banneru s prumernou klikatelnosti date za "navstevu" asi tretinu zminovane castky. Otazkou je, jestli odkliknuti banneru uz povazovat za plnohodnotnou navstevu serveru... Kdyz budu provozovat bar a lidem jdoucim mimo nej po ulici rozdam poukaz na jeden drink zdarma, naklady se mi vrati uz kdyz zakaznik zustane na dalsi drink, ktery si bude platit. Cokoli objedna dalsiho, to uz je pro me zisk. Kdyz se mu bude v podniku opravdu libit, a prijde priste zas, treba s sebou privede i sve pratele... Na podobnem principu funguje kazda reklama, jen je mnohdy ziskani zakaznika ponekud drazsi (treba pri prodeji stihacich letadel ;-) ---> Pokud se bojite utratit za zakaznika 60 Kc, znamena to, ze mu chcete prodat levnou a nekvalitni sluzbu, ktera ho nebude motivovat k navratu, natozpak k doporuceni. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST