Lpeni na clicku z banneru je opravdu uz prekonane. Jak bylo spravne napsano, tak kliknuti ovlivnuje jak vlastni vzhled banneru, tak cileni - nabidka na hypoteky na zpravodajskem serveru o pocitacich bude mit nulanulanic, ale muze mit (a vim ze ma) nekolikaprocentni clickrate na realitnich serverech. Staci mit dobre cileni a podle cile udelat banner (toto poradi je nejvetsi zaruka uspechu). Kdyz se to postavi ale na clickrate (zakaznik neplati za zobrazeni ale click), zadavatel muze vytvorit pripominaci banner, ktery navstevnikovi jen rekne "halo, jen se pripominame, ze jsme" a nic mu to nebude slibovat po kliknuti, tak takova reklama je pro zadavatele hodnotna a podle pocitani na clickrate pro nej skoro zadarmo. To nemusi byt jen umysl, to muze byt spatne cileni, nesikovnost grafika nebo (a to zejmena) kombinace obojiho. Melo by se uz konecne uvazovat v mezich, ze clicknuti na reklamni medium na internetu je rozsirujici moznosti reklamy pres internet, nikoliv hlavni nebo jedinou - rozsirujici proto, ze jina media toto nenabizi. Pocitani pres clickrate normalne nejde nejak oduvodnit nebo spravedlive ocenit. Toto pocitani ma smysl akorat v tech navrzenych soutezich "tady A, po kliknuti najdete na serveru B a dostanete C". Myslim, ze uz konecne muzeme vsichni souhlasit, ze clickrate je jedna z vlastnosti internetove reklamy, nikoliv jedinou (jak bylo dlouze podsouvano) - prilisne upinani na clickrate je zavadejici. Jiri Waisser reklamni system ADRENALINE http://www.adrenaline.cz -----Original Message----- From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:22 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Pay per click Pokud spatne nakoupite reklamu, tak cena za klik je pochopitelne vysoka... ale nam napr. bezi v BillBoardu kampan na cestovani.atlas.cz postavena na NEtrikovych bannerech, kde pri uzkem zacileni mel jeden z banneru CTR 1,3 % - pokud bychom ty kredity koupili, navic za "letni" cenu 100 Kc CPT, tak by nas v tomto konkretnim pripade vysel klik na necelych 8 Kc (coz uz by melo, vzhledem k tomu, ze to propaguje prodej zajezdu last minute, nejspis i primy financni prinos). Navic pokud budete platit opravdu za klik, nikoli za dalsi efekty reklamy, tak existuje spousta vyhodnych nakupu jinych forem nez bezneho banneru - od textove reklamy (napr. na homepagi Atlasu vychazi v bezne kampani klik na textovou reklamu na 3-5 Kc) az po souteze, kde se musi hledat odpovedi na propagovanem situ (nabizi napr. Soutez.cz). Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz -----Original Message----- From: Tomas Symersky [mailto:Tomas.Symersky@ri.cz] Sent: Wednesday, July 04, 2001 9:57 AM To: 'reklama@nawebu.cz' Subject: RE: Pay per click ale jaka ta cena bude? bude v desitkach nebo ve stovkach korun?? pokud si u kampane, ktera probehla, vypocitate cenu za klik (cena za kampan/pocet kliku), tak vychazi cost per click v rozmezi 15-500 korun... Tomas Symersky -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST