ale muze se stat, ze bude uspesnost i 0,1%!! >-----Original Message----- >From: Miroslav Kucera [mailto:miroslav.kucera@interval.cz] >Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:26 AM >To: reklama@nawebu.cz >Subject: Re: Pay per click > > >Dobry den, > >ja osobne na tom zadnou troufalost nevidim. Kdyz si vezmes >kampan, ktera ma >100 tisic shlednuti, jeji cena je napr. 50000 Kc a uspesnost >je napr. 0.7 >procent (docela realne), tak pote mas 700 kliknuti, tak te >jedno kliknuti >vyslo priblizne na 72 Kc. Nesmysl? Skutecnost a zadna troufalost. > >niky = [ www.interval.cz ] > > >----- Původní zpráva ----- >Od: "Zdenek Cendra - SuperSMS.cz" <speed.express@seznam.cz> >Komu: <reklama@nawebu.cz>; <dev@b2bexpander.com> >Odesláno: 4. července 2001 10:15 >Předmět: Re: Pay per click > > >| Opravdu troufalost: >| >| - 1 kliknutí na jakýkoliv banner 50 Kč >| >| Zajimalo by me kolik na toto "lapite" klientu :) >| >| Ale na druhou stranu by nebylo na skodu, kdyz hovorite o libovolnem >banneru >| vytvorit banner, ktery je napriklad transparentni a neobsahuje zedny >text - >| nebyl by tedy videt :)) klikvaost by byla jiste uctihodna o:) .... :) >| >| >| > > > >===================================================== > @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk > sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting > >--------------------------------------------------------------- >----------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST