RE: E-mail marketing

From: Altair (altair@altair2000.net)
Date: 29. 06. 2001, 01:06 CEST


| Zkuste schvalne maly experiment. Poslete stejne skupine prijemcu nikoli 
| reklamni sdeleni, ale *poptavku*, ve ktere budete pozdaovat 
| jejich sluzby. 
| Vsadim se, ze Vam odpovi mene nez 50%, dokonce bych to odhadoval tak na 
| 20-30%. Tim se ovsem skutecna uspesnost Vasi kampane dostava na troj az 
| ctyrnasobek Vami uvadene hodnoty.

To je bohuzel pravda... Uplne nejrozkosnejsi zkusenost z posledni doby mam s realitnimi kancelaremi: Maji sice nabidky na webu (typu rol.cz), ale emaily @post.cz, @volny.cz... Hledali jsme kancelar a tak mohu prispet aktualnimi vysledky: Odeslano bylo celkem 32 e-mailu (odpovedi na konkretni nabidky na Internetu). Osm z nich se z ruznych duvodu vratilo jako nedorucitelne (mailbox full, unknown user...), na tri jsme dostali odpovedi. Tech par mailu neni asi reprezentativni vzorek, ale prijde mi to jako docela zvrhle...

| I s ohledem na jeho naklady muze byt e-mailovy marketing nesmirne 
| efektivni, ovsem musi se delat netrivialnimi metodami a jeho pole 
| pusobnosti je (zatim) omezeno na dosti uzkou skupinu obyvatelstva.

Je to pravda. Mam skupinu asi 1000 lidi, kteri chteji byt informovani o nasem novem SW a sluzbach. "Clickrate" je @70%!!! (Je to opt-in list).

-- Altair



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST