Uspesnost -- technologie svadi neustale k pocitani nejakych procent, ale mereni uspesnosti je velmi individualni a nelze to pausalizovat na kliknuti nebo odpoved. Uvedomme si, ze cilem muze byt neco uplne jineho - prodej mercedesu. Jake procento pak budete ocekavat? Nebo brandingove direct maily - jeste jsem o tom v praxi neslysel, ale proc ne? Pokud vim, ze prijemce spolehlive precte HTML mail a nebude to stahovat deset minut, muzu mu poslat "interstitial" primo do schranky - takze za par let (takhle ale chodi napr. vyzadane newslettery z eMarketeru, pricemz existuje i volba plaintextu a vysledek je velmi hezky = html stranka v postovnim klinetovi). Cileni -- jste si jist temi 100%? Predpokladam, ze jste vzali nejaky katalog a strojove vytahli adresy. Pak zalezi na tom katalogu, kdo a jak tam zarazuje odkazy atd. Dalsi dulezity moment je vyber komunikacniho kanalu. Pokud potrebuji oslovit uklidove firmy s nabidkou poradenstvi ohledne Internetu (jak tady zaznelo), mozna by bylo vhodne oslovit firmy, ktere jeste nejsou pripojene, ale vi o tom, co to je Internet. Takove firmy logicky nemaji email. Spam -- averze k direct mailum je asi opravdu velka (mate nekdo nejaky pruzkum???), ale opakuji, ze kdyz si rozesilatel nepodreze pod sebou vetev a opravdu dobre zacili, nemuze sklidit negativni reakce. Priklad: tvorim weby a prijde mi seriozni nabidka webhostingu s 50% provizi v ramci zavedeni noveho poskytovatele - pratele, za takovou informaci bych jeste zaplatil :-)) Obsah a forma -- to je nutny predpoklad, ta textarina jako soucast marketingu jak ji nekde zminoval Marek Prokop ma opravdu neco do sebe. Preji hezky a bezproblemovy den! Jiri Brazda jiri.brazda@iporadny.cz ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ----- Original Message ----- From: Jiří Herinek To: reklama@nawebu.cz Sent: 28. června 2001 8:29 Subject: E-mail marketing Pěkné ráno, už tu bylo řečeno mnohé o úspěšnosti SMS kampaně, o tom, co je a není SPAM (o nevyžádané poště se však budou vést živé diskuse až do té doby, dokud tuto problematiku nebude upravovat zákon). Ale co tu ještě nezaznělo je úspěšnost direct e-mailu. Pro naše klienty občas zajišťujeme rozeslání direct e-mailu. Tak, jako uvedl pan Prokop, z veřejně dostupných zdrojů vybereme relevantní adresy (např. úklidových firem) a na tyto adresy rozešleme nabídku - reklamní sdělení (např. nabídka úklidové techniky).I když se jedná o 100 % cílení, příjemcům se dostávají pro ně relevantní informace, je úspěšnost (pod kterou si představuji "akci" příjemce - odpověď na e-mail, telefonát) pod 1 % a to je žalostně málo. Jaké jsou Vaše zkušenosti? Jiří Herinek Ing. Jiří Herinek Duhaplast, s.r.o. projekt INTEKOM - internet a komunikace 750 02 Přerov, Seifertova 33 - Nordic Park
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST