Re: E-mail marketing

From: Jiri Brazda (xbraj12@vse.cz)
Date: 28. 06. 2001, 11:47 CEST


Uspesnost
-- technologie svadi neustale k pocitani nejakych procent, ale mereni
uspesnosti je velmi individualni a nelze to pausalizovat na kliknuti nebo
odpoved. Uvedomme si, ze cilem muze byt neco uplne jineho - prodej
mercedesu. Jake procento pak budete ocekavat? Nebo brandingove direct
maily - jeste jsem o tom v praxi neslysel, ale proc ne? Pokud vim, ze
prijemce spolehlive precte HTML mail a nebude to stahovat deset minut, muzu
mu poslat "interstitial" primo do schranky - takze za par let (takhle ale
chodi napr. vyzadane newslettery z eMarketeru, pricemz existuje i volba
plaintextu a vysledek je velmi hezky = html stranka v postovnim klinetovi).

Cileni
-- jste si jist temi 100%? Predpokladam, ze jste vzali nejaky katalog a
strojove vytahli adresy. Pak zalezi na tom katalogu, kdo a jak tam zarazuje
odkazy atd. Dalsi dulezity moment je vyber komunikacniho kanalu. Pokud
potrebuji oslovit uklidove firmy s nabidkou poradenstvi ohledne Internetu
(jak tady zaznelo), mozna by bylo vhodne oslovit firmy, ktere jeste nejsou
pripojene, ale vi o tom, co to je Internet. Takove firmy logicky nemaji
email.

Spam
-- averze k direct mailum je asi opravdu velka (mate nekdo nejaky
pruzkum???), ale opakuji, ze kdyz si rozesilatel nepodreze pod sebou vetev a
opravdu dobre zacili, nemuze sklidit negativni reakce. Priklad: tvorim weby
a prijde mi seriozni nabidka webhostingu s 50% provizi v ramci zavedeni
noveho poskytovatele - pratele, za takovou informaci bych jeste zaplatil
:-))

Obsah a forma
-- to je nutny predpoklad, ta textarina jako soucast marketingu jak ji nekde
zminoval Marek Prokop ma opravdu neco do sebe.


Preji hezky a bezproblemovy den!

Jiri Brazda
jiri.brazda@iporadny.cz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
 * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


  ----- Original Message -----
  From: Jiří Herinek
  To: reklama@nawebu.cz
  Sent: 28. června 2001 8:29
  Subject: E-mail marketing


  Pěkné ráno,

  už tu bylo řečeno mnohé o úspěšnosti SMS kampaně, o tom, co je a není SPAM
(o nevyžádané poště se však budou vést živé diskuse až do té doby, dokud
tuto problematiku nebude upravovat zákon). Ale co tu ještě nezaznělo je
úspěšnost direct e-mailu.
  Pro naše klienty občas zajišťujeme rozeslání direct e-mailu. Tak, jako
uvedl pan Prokop, z veřejně dostupných zdrojů vybereme relevantní adresy
(např. úklidových firem) a na tyto adresy rozešleme nabídku - reklamní
sdělení (např. nabídka úklidové techniky).I když se jedná o 100 % cílení,
příjemcům se dostávají pro ně relevantní informace, je úspěšnost (pod kterou
si představuji "akci" příjemce - odpověď na e-mail, telefonát) pod 1 % a to
je žalostně málo.
  Jaké jsou Vaše zkušenosti?
  Jiří Herinek

  Ing. Jiří Herinek

  Duhaplast, s.r.o.
  projekt INTEKOM - internet a komunikace
  750 02  Přerov, Seifertova 33 - Nordic Park



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST