Re: E-mail marketing

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@interval.cz)
Date: 28. 06. 2001, 11:05 CEST


Osobne z vaseho prispevku nejsem nejak moudry, na prvnich dvou odstavcich
pisete, ze hledate poradenskou firmu, a prijde vam email, ktery je presne
to, co potrebujete - alespon jsem to tak pochopil - a v dalsich odstavich
pisete, ze to nefunguje?!

niky = [ www.interval.cz ]


----- Original Message -----
From: "dp" <danprerucil@seznam.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, June 28, 2001 10:49 AM
Subject: Re: E-mail marketing


Jak opravdu funguje, tedy lepe receno vubec nefunguje, reklama na netu jsem
zjistil az ted.
Jsem z Prerova. Hledal jsem poradenskou firmu, ktera by pro mne udelala
prave web ohledne podnikani v uklidovych sluzbach a v jejich propagaci na
Internetu.

Sedim v kancelari, ze ktere vidim Nordicpark. Ani ve snu by mne nenapadlo ze
tam sidli nejaka firma Duhaplast, ktera se timto poradenstvim zabyva.
A najednou si zde mohu precist jejich prispevek o reklame na e-mailu. O tom
jak je tento direct marketing neuspesny, o tom, jak jejich maily jsou 100%
cileny,  apodobne nesmysly, uvadene dnes a denne vsemi, kteri vykonavaji
tuto cinnost a rikaji,.... my Vam poradime.

nevim na koho se cilila ona kampan, kde vzali ony presne adresy uklidovych
firem, ale podle tohoto konkretniho pripadu si myslim, ze zadat si nejakou
podobnou reklamni akci u takoveto firmy (ted nemyslim primo a jen duhaplast)
je jen absolutni ztrata casu a vyhozene penize.

A potom se divime, ze reklama na Internetu zkomira. Kdo se totiz jednou
takto napali, vyhodi penize a zjisti ze to bylo uplne k nicemu, a ze se o
jeho produktech, reklamovanych pres onen slavny a skvely Internet, nedozvi
ani ti, co sidli pres ulici, tak pak je nekde neco spatneho, ale velmi
spatneho.
dp
-----------------------------------------------------
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/free_video/

  ----- Original Message -----
  From: Jiří Herinek
  To: reklama@nawebu.cz
  Sent: 28. června 2001 8:29
  Subject: E-mail marketing


  Pěkné ráno,

  už tu bylo řečeno mnohé o úspěšnosti SMS kampaně, o tom, co je a není SPAM
(o nevyžádané poště se však budou vést živé diskuse až do té doby, dokud
tuto problematiku nebude upravovat zákon). Ale co tu ještě nezaznělo je
úspěšnost direct e-mailu.
  Pro naše klienty občas zajišťujeme rozeslání direct e-mailu. Tak, jako
uvedl pan Prokop, z veřejně dostupných zdrojů vybereme relevantní adresy
(např. úklidových firem) a na tyto adresy rozešleme nabídku - reklamní
sdělení (např. nabídka úklidové techniky).I když se jedná o 100 % cílení,
příjemcům se dostávají pro ně relevantní informace, je úspěšnost (pod kterou
si představuji "akci" příjemce - odpověď na e-mail, telefonát) pod 1 % a to
je žalostně málo.
  Jaké jsou Vaše zkušenosti?
  Jiří Herinek

  Ing. Jiří Herinek

  Duhaplast, s.r.o.
  projekt INTEKOM - internet a komunikace
  750 02  Přerov, Seifertova 33 - Nordic Park




=====================================================
  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST