Vážený pane Přeručil (alespoň tak to máte v e-mailové adrese, když už jste se nepodepsal), děkuji za Váš silně negativistický příspěvek. Na Vaši otázku, co je to 100 % cílení můžu říci, že pokud posílám reklamní e-mail na čistící potřeby, tak jej posílám úklidovým firmám a velkoobchodům s úklidovými prostředky. Tyto adresy pocházejí z veřejných zdrojů - např. z WWW stránek těchto firem. Pokud firma není vedena v žádném katalogu a ani nemá www stránku, byť sídlí "přes ulici", bohužel se k Vaší e-mailové adrese nemůžeme žádným způsobem dopracovat. Smyslem mého prvního příspěvku bylo zjistit, proč je úspěšnost direct e-mailů poměrně malá. Je velmi jednoduché zkonstatovat, že reklama na internetu a potažmo celý internet jsou k ničemu. Tomuto názoru nikomu nebráním. Je pravda, že internet je jen jedno z dalších komunikačních médií. Je to stejné jako byste měl na stole telefon a neuměl jej používat, byl by Vám k ničemu. Rád bych však pokračoval v původní diskusi: Proč je reakce příjemců taková jaká je? Je to dáno zprofanovaností pojmu SPAM? Je to dáno tím, že mnozí uživatelé mají s e-mailem stále ještě problémy a bojí se této možnosti komunikace? Je to dáno obsahem sdělení a jeho formou? Jiří Herinek Ing. Jiří Herinek Duhaplast, s.r.o. projekt INTEKOM - internet a komunikace 750 02 Přerov, Seifertova 33 - Nordic Park ----- Original Message ----- From: dp To: reklama@nawebu.cz Sent: Thursday, June 28, 2001 10:49 AM Subject: Re: E-mail marketing Jak opravdu funguje, tedy lepe receno vubec nefunguje, reklama na netu jsem zjistil az ted. Jsem z Prerova. Hledal jsem poradenskou firmu, ktera by pro mne udelala prave web ohledne podnikani v uklidovych sluzbach a v jejich propagaci na Internetu. Sedim v kancelari, ze ktere vidim Nordicpark. Ani ve snu by mne nenapadlo ze tam sidli nejaka firma Duhaplast, ktera se timto poradenstvim zabyva. A najednou si zde mohu precist jejich prispevek o reklame na e-mailu. O tom jak je tento direct marketing neuspesny, o tom, jak jejich maily jsou 100% cileny, apodobne nesmysly, uvadene dnes a denne vsemi, kteri vykonavaji tuto cinnost a rikaji,.... my Vam poradime. nevim na koho se cilila ona kampan, kde vzali ony presne adresy uklidovych firem, ale podle tohoto konkretniho pripadu si myslim, ze zadat si nejakou podobnou reklamni akci u takoveto firmy (ted nemyslim primo a jen duhaplast) je jen absolutni ztrata casu a vyhozene penize. A potom se divime, ze reklama na Internetu zkomira. Kdo se totiz jednou takto napali, vyhodi penize a zjisti ze to bylo uplne k nicemu, a ze se o jeho produktech, reklamovanych pres onen slavny a skvely Internet, nedozvi ani ti, co sidli pres ulici, tak pak je nekde neco spatneho, ale velmi spatneho. dp ----------------------------------------------------- Click here for Free Video!! http://www.gohip.com/free_video/ ----- Original Message ----- From: Jiří Herinek To: reklama@nawebu.cz Sent: 28. června 2001 8:29 Subject: E-mail marketing Pěkné ráno, už tu bylo řečeno mnohé o úspěšnosti SMS kampaně, o tom, co je a není SPAM (o nevyžádané poště se však budou vést živé diskuse až do té doby, dokud tuto problematiku nebude upravovat zákon). Ale co tu ještě nezaznělo je úspěšnost direct e-mailu. Pro naše klienty občas zajišťujeme rozeslání direct e-mailu. Tak, jako uvedl pan Prokop, z veřejně dostupných zdrojů vybereme relevantní adresy (např. úklidových firem) a na tyto adresy rozešleme nabídku - reklamní sdělení (např. nabídka úklidové techniky).I když se jedná o 100 % cílení, příjemcům se dostávají pro ně relevantní informace, je úspěšnost (pod kterou si představuji "akci" příjemce - odpověď na e-mail, telefonát) pod 1 % a to je žalostně málo. Jaké jsou Vaše zkušenosti? Jiří Herinek Ing. Jiří Herinek Duhaplast, s.r.o. projekt INTEKOM - internet a komunikace 750 02 Přerov, Seifertova 33 - Nordic Park
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST