Re: GE Capital a vecne spory o efektu.

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 13. 06. 2001, 15:32 CEST


Kampan se me libila velmi, s kolegou vrele souhlasim v tom, ze to je mozna
to nejlepsi, co jsme zatim na ceskem Internetu videli. Neprehlédnutelná,
vtipná a pritom zdaleka ne tak znemoznující uzívání sluzby jako to co behá
po lupe.

Snad jedinou otázku, kterou bych si kladl je, zda ve déledobejsím pohledu to
"obetování" titulky portálu na pár dní stojí za financní zisk z této kampane
(mozná ano, mozná ne). Pokud si pamatuji, tak napríklad titulní stránka
Yahoo nebo jiného svetového portálu takovýmto zpusobem "zprivatizována"
jediným inzerentem nikdy nebyla - a nemyslím, ze by napríklad ve vrcholu
dot.com horecky za to nebyl ochotný lecjaký inzerent zaplatit hrísné peníze.

----- Original Message -----
From: "David Matyas" <david@imachina.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, June 13, 2001 2:40 PM
Subject: GE Capital a vecne spory o efektu.


> Jeste jednou dobry den vsem,
>
> v nekterem z minulych prispevku byla zminovana inzerce na Centru. Dnes
tato
> kampan zaziva zve vyvrcholeni a musim rici, ze smekam. Pro vysvetleni jen
v
> kratkosti logistiku cele kampane
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST