> Ad CPC) > > Pro lepsi pochopeni zkusim priklad - Vyrobim banner na kterem bude tento > text " Pokud zavolate do 3.7. na telefonni cislo 0800/256359 muzete vyhrat > 100.000,-Kc" a nakoupim ho na CPC lze predpokladat ze ucinnost bude velmi > nizka a ziskam spoustu impresi na serverech kde takto nakoupim. aopak pokud > jen zamenim a text bude takovyto "Pokud kliknete muzete vyhrat 100.000,-Kc" > pak jsem na kampani prodelal kalhoty protoze budu behem 10 minut mit vsechny > kliknuti vycerpane. Otazka tedy zni - "Existuje reseni jak tento problem > eliminovat bez naroku na narocne koeficienty hodnotici kreativni > zpracovani". ( jeste me napadlo, ze lze vytvorit banner na ktery vubec > nemusim kliknout a presto se vse dozvim viz napr. GE Capital a jeho banner/ > microsite na Flexi konto ) Otazka zni ponekud jinak - ktera z Vami uvedenych kampani bude generovat vice zavolani a ne zda stejne penize bude kampan probihat tyden nebo den. A tady nelze davat rovniko !!. Za tu hodinu Vam muze zavolat vice lidi nez za cely tyden !!!. Kalhoty neprodelate protoze za tech 10 minut mate naservirovano X stovech velmi pravdepodobnych zakazniku.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST