Re: Nove formaty a CPC

From: Michael (michaelsoft@seznam.cz)
Date: 13. 06. 2001, 14:45 CEST


> Ad CPC)
>
> Pro lepsi pochopeni zkusim priklad - Vyrobim banner na kterem bude tento
> text " Pokud zavolate do 3.7. na telefonni cislo 0800/256359 muzete vyhrat
> 100.000,-Kc" a nakoupim ho na CPC lze predpokladat ze ucinnost bude velmi
> nizka a ziskam spoustu impresi na serverech kde takto nakoupim. aopak
pokud
> jen zamenim a text bude takovyto "Pokud kliknete muzete vyhrat
100.000,-Kc"
> pak jsem na kampani prodelal kalhoty protoze budu behem 10 minut mit
vsechny
> kliknuti vycerpane. Otazka tedy zni - "Existuje reseni jak tento problem
> eliminovat bez naroku na narocne koeficienty hodnotici kreativni
> zpracovani". ( jeste me napadlo, ze lze vytvorit banner na ktery vubec
> nemusim kliknout a presto se vse dozvim viz napr. GE Capital a jeho
banner/
> microsite na Flexi konto )

Otazka zni ponekud jinak - ktera z Vami uvedenych kampani bude generovat
vice zavolani a ne zda stejne penize bude kampan probihat tyden nebo den. A
tady nelze davat rovniko !!. Za tu hodinu Vam muze zavolat vice lidi nez za
cely tyden !!!.
Kalhoty neprodelate protoze za tech 10 minut mate naservirovano X stovech
velmi pravdepodobnych  zakazniku.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST