RE: Nove formaty a CPC

From: David Matyas (david@imachina.cz)
Date: 13. 06. 2001, 12:38 CEST


ad) Nove formaty

	souhlasim s vasim nazorem. Ztraci se smysl a zustava jen prostredek. Ted si
ctu celou konferenci a jsem rad, ze podobny nazor se zde zacina vyskytovat
stale casteji a to me alespon trochu uklidnuje. Predesilam ze nejsem odpurce
novych formatu ( koneckoncu spoustu serveru jsme uz potrapili nasimi
nestandarnimi pozadavky :), ale jsem odprurce pozlatka za kterym se skryva
jen cosi shnileho a nedomysleneho.

Ad CPC)

	Prosim pokud mate, poslete konkretni ukazky. Priznam se ze tento zpusob
prodeje se jevi na prvni pohled jako zajimavy, ale jeho prakticke vyuziti
vetsinou narazi na kreativni zpracovani banneru a pravdepodobne zde mam
velke mezery ve vzdelani, protoze jsem neodhalil jak tento problem
odstranit.
Pro lepsi pochopeni zkusim priklad - Vyrobim banner na kterem bude tento
text " Pokud zavolate do 3.7. na telefonni cislo 0800/256359 muzete vyhrat
100.000,-Kc" a nakoupim ho na CPC lze predpokladat ze ucinnost bude velmi
nizka a ziskam spoustu impresi na serverech kde takto nakoupim. aopak pokud
jen zamenim a text bude takovyto "Pokud kliknete muzete vyhrat 100.000,-Kc"
pak jsem na kampani prodelal kalhoty protoze budu behem 10 minut mit vsechny
kliknuti vycerpane. Otazka tedy zni - "Existuje reseni jak tento problem
eliminovat bez naroku na narocne koeficienty hodnotici kreativni
zpracovani". ( jeste me napadlo, ze lze vytvorit banner na ktery vubec
nemusim kliknout a presto se vse dozvim viz napr. GE Capital a jeho banner/
microsite na Flexi konto )

Diky a hezky den

David Matyas
------------------------------
iMACHINA s.r.o.

Sudomerska 25, 130 00 Praha 3
tel:  ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382
fax: ++420 (2) 22721488

http://www.imachina.cz
david@imachina.cz
------------------------------


> -----Original Message-----
> From: Michael [mailto:michaelsoft@seznam.cz]
> Sent: Wednesday, June 13, 2001 12:17 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Nove formaty a CPC
>
>
> Preji pekny den,
>
> ad) Nove formaty
>
>  myslim si, ze negativni nazory na tzv. nove formaty
> nevyplivaji ani tak z jejich podstaty, alebrz z jejich
> pouziti.( viz. lupa). Napr. na Yahoo take obcas vyskytne
> nejake to DHTML "zverstvo", ale zcela  odlisnym a pro
> uzivatele mene drastickem zpusobem.
>
> Napr. po nacteni stranky se do mista kde je uplne zakryty
> banner snese nekolik ptacku, jez  ohlodaji ctverec tak, ze
> zbyde jenom samotny banner apod.
>
> Cil je tak splnen cil - upozornit na banner (reklamu obecne),
> a vse netrva vice nez 4-5 sekund.
>
> To same je z celostrankovou reklamou. Osobne rikam proc ne,
> ale musti byt jasne ukazano, ze se jedna o reklamu, musi byt
> uzivateli dana moznost ji odkliknout drive nez stanoveny
> interval (vyjma treba dele trvajici animace) a musi se
> zobrazovat inteligentejsim zpusobem. (mysleno treba jednou
> denne pomoci apod.)
>
>
> ad) CPC
> Kdyz uz jsme u tech novych veci, myslite si, ze se konecne
> zacne prosazovat Cost-Per-Click ? Vedi vubec inzerenti, ze
> takova moznost prodeje je vsude ve svete bezna ?. (samo
> zalezi na reklamni pozici a typu kampane). Nebo se servery
> brani jak muzou ?
>
> Michael Kusyn
>
>
>
>
> ______________________________________________________________________
> Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST