ad) Nove formaty souhlasim s vasim nazorem. Ztraci se smysl a zustava jen prostredek. Ted si ctu celou konferenci a jsem rad, ze podobny nazor se zde zacina vyskytovat stale casteji a to me alespon trochu uklidnuje. Predesilam ze nejsem odpurce novych formatu ( koneckoncu spoustu serveru jsme uz potrapili nasimi nestandarnimi pozadavky :), ale jsem odprurce pozlatka za kterym se skryva jen cosi shnileho a nedomysleneho. Ad CPC) Prosim pokud mate, poslete konkretni ukazky. Priznam se ze tento zpusob prodeje se jevi na prvni pohled jako zajimavy, ale jeho prakticke vyuziti vetsinou narazi na kreativni zpracovani banneru a pravdepodobne zde mam velke mezery ve vzdelani, protoze jsem neodhalil jak tento problem odstranit. Pro lepsi pochopeni zkusim priklad - Vyrobim banner na kterem bude tento text " Pokud zavolate do 3.7. na telefonni cislo 0800/256359 muzete vyhrat 100.000,-Kc" a nakoupim ho na CPC lze predpokladat ze ucinnost bude velmi nizka a ziskam spoustu impresi na serverech kde takto nakoupim. aopak pokud jen zamenim a text bude takovyto "Pokud kliknete muzete vyhrat 100.000,-Kc" pak jsem na kampani prodelal kalhoty protoze budu behem 10 minut mit vsechny kliknuti vycerpane. Otazka tedy zni - "Existuje reseni jak tento problem eliminovat bez naroku na narocne koeficienty hodnotici kreativni zpracovani". ( jeste me napadlo, ze lze vytvorit banner na ktery vubec nemusim kliknout a presto se vse dozvim viz napr. GE Capital a jeho banner/ microsite na Flexi konto ) Diky a hezky den David Matyas ------------------------------ iMACHINA s.r.o. Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 fax: ++420 (2) 22721488 http://www.imachina.cz david@imachina.cz ------------------------------ > -----Original Message----- > From: Michael [mailto:michaelsoft@seznam.cz] > Sent: Wednesday, June 13, 2001 12:17 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Nove formaty a CPC > > > Preji pekny den, > > ad) Nove formaty > > myslim si, ze negativni nazory na tzv. nove formaty > nevyplivaji ani tak z jejich podstaty, alebrz z jejich > pouziti.( viz. lupa). Napr. na Yahoo take obcas vyskytne > nejake to DHTML "zverstvo", ale zcela odlisnym a pro > uzivatele mene drastickem zpusobem. > > Napr. po nacteni stranky se do mista kde je uplne zakryty > banner snese nekolik ptacku, jez ohlodaji ctverec tak, ze > zbyde jenom samotny banner apod. > > Cil je tak splnen cil - upozornit na banner (reklamu obecne), > a vse netrva vice nez 4-5 sekund. > > To same je z celostrankovou reklamou. Osobne rikam proc ne, > ale musti byt jasne ukazano, ze se jedna o reklamu, musi byt > uzivateli dana moznost ji odkliknout drive nez stanoveny > interval (vyjma treba dele trvajici animace) a musi se > zobrazovat inteligentejsim zpusobem. (mysleno treba jednou > denne pomoci apod.) > > > ad) CPC > Kdyz uz jsme u tech novych veci, myslite si, ze se konecne > zacne prosazovat Cost-Per-Click ? Vedi vubec inzerenti, ze > takova moznost prodeje je vsude ve svete bezna ?. (samo > zalezi na reklamni pozici a typu kampane). Nebo se servery > brani jak muzou ? > > Michael Kusyn > > > > > ______________________________________________________________________ > Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST