RE: Nove formaty a CPC

From: David Matyas (david@imachina.cz)
Date: 13. 06. 2001, 17:55 CEST


V roli klienta je to jiste jedno, ale nikoliv v roli serveru. Opet se opru o
puvodni priklad.

Rekneme ze si klient objedna 500 kliknuti

Banner na kterem je telefonni cislo

1) server dostane penize rekneme za 2 mesice, kdy na banner klikne rekneme
200 ponekud zmatenych uzivatelu, kteri si banner dobre neprecetli a
nezjistili, ze maji volat. Pocet zobrazeni je 1.000.000 PW a videlo ho
rekneme 300.000 uzivatelu.

2) na linku klienta se v prubehu mesice ozvalo 30.000 uzivatelu ( vychazim z
cisel, ktere jsou uvedeny vyse ).

Banner na kterem je uvedeno aby kliknul

1) server zobazi banner a behem prvniho dne realizuje zminenych 200
kliknuti. Zobrazil 2.000 PW a videlo ho 600 uzivatelu.

2) na stranky klienta prislo 200 uzivatelu.

Lze tedy rict, ze uvedena metoda prodeje na klik je snadno zneuzitelna a
myslim, ze proto se ji servery pomerne opravnene brani.

Pokud by vsak vse bylo plne v rezii serveru nebo agentury je situace opravdu
velmi odlisna a daleko spravedlivejsi pro obe strany. Tedy pokud za mnou
prijde klient a rekne  Je mi jedno jak to udelate, ale pokud diky vam na me
stranky prijde 10.000 uzivatelu, zaplatim vam 50.000" potom se da rici ze je
tento model pouzitelny a troufnu si rici, ze je atraktivnejsi nez prodej na
pocet shlednuti.

Diy a dnes jiz asi naposledy :)

David Matyas
------------------------------
iMACHINA s.r.o.

Sudomerska 25, 130 00 Praha 3
tel:  ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382
fax: ++420 (2) 22721488

http://www.imachina.cz
david@imachina.cz
------------------------------


> -----Original Message-----
> From: Michael [mailto:michaelsoft@seznam.cz]
> Sent: Wednesday, June 13, 2001 2:46 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Nove formaty a CPC
>
>
> > Ad CPC)
> >
> > Pro lepsi pochopeni zkusim priklad - Vyrobim banner na
> kterem bude tento
> > text " Pokud zavolate do 3.7. na telefonni cislo
> 0800/256359 muzete vyhrat
> > 100.000,-Kc" a nakoupim ho na CPC lze predpokladat ze
> ucinnost bude velmi
> > nizka a ziskam spoustu impresi na serverech kde takto
> nakoupim. aopak
> pokud
> > jen zamenim a text bude takovyto "Pokud kliknete muzete vyhrat
> 100.000,-Kc"
> > pak jsem na kampani prodelal kalhoty protoze budu behem 10 minut mit
> vsechny
> > kliknuti vycerpane. Otazka tedy zni - "Existuje reseni jak
> tento problem
> > eliminovat bez naroku na narocne koeficienty hodnotici kreativni
> > zpracovani". ( jeste me napadlo, ze lze vytvorit banner na
> ktery vubec
> > nemusim kliknout a presto se vse dozvim viz napr. GE Capital a jeho
> banner/
> > microsite na Flexi konto )
>
> Otazka zni ponekud jinak - ktera z Vami uvedenych kampani
> bude generovat
> vice zavolani a ne zda stejne penize bude kampan probihat
> tyden nebo den. A
> tady nelze davat rovniko !!. Za tu hodinu Vam muze zavolat
> vice lidi nez za
> cely tyden !!!.
> Kalhoty neprodelate protoze za tech 10 minut mate
> naservirovano X stovech
> velmi pravdepodobnych  zakazniku.
>
>
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST