V roli klienta je to jiste jedno, ale nikoliv v roli serveru. Opet se opru o puvodni priklad. Rekneme ze si klient objedna 500 kliknuti Banner na kterem je telefonni cislo 1) server dostane penize rekneme za 2 mesice, kdy na banner klikne rekneme 200 ponekud zmatenych uzivatelu, kteri si banner dobre neprecetli a nezjistili, ze maji volat. Pocet zobrazeni je 1.000.000 PW a videlo ho rekneme 300.000 uzivatelu. 2) na linku klienta se v prubehu mesice ozvalo 30.000 uzivatelu ( vychazim z cisel, ktere jsou uvedeny vyse ). Banner na kterem je uvedeno aby kliknul 1) server zobazi banner a behem prvniho dne realizuje zminenych 200 kliknuti. Zobrazil 2.000 PW a videlo ho 600 uzivatelu. 2) na stranky klienta prislo 200 uzivatelu. Lze tedy rict, ze uvedena metoda prodeje na klik je snadno zneuzitelna a myslim, ze proto se ji servery pomerne opravnene brani. Pokud by vsak vse bylo plne v rezii serveru nebo agentury je situace opravdu velmi odlisna a daleko spravedlivejsi pro obe strany. Tedy pokud za mnou prijde klient a rekne Je mi jedno jak to udelate, ale pokud diky vam na me stranky prijde 10.000 uzivatelu, zaplatim vam 50.000" potom se da rici ze je tento model pouzitelny a troufnu si rici, ze je atraktivnejsi nez prodej na pocet shlednuti. Diy a dnes jiz asi naposledy :) David Matyas ------------------------------ iMACHINA s.r.o. Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 fax: ++420 (2) 22721488 http://www.imachina.cz david@imachina.cz ------------------------------ > -----Original Message----- > From: Michael [mailto:michaelsoft@seznam.cz] > Sent: Wednesday, June 13, 2001 2:46 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Nove formaty a CPC > > > > Ad CPC) > > > > Pro lepsi pochopeni zkusim priklad - Vyrobim banner na > kterem bude tento > > text " Pokud zavolate do 3.7. na telefonni cislo > 0800/256359 muzete vyhrat > > 100.000,-Kc" a nakoupim ho na CPC lze predpokladat ze > ucinnost bude velmi > > nizka a ziskam spoustu impresi na serverech kde takto > nakoupim. aopak > pokud > > jen zamenim a text bude takovyto "Pokud kliknete muzete vyhrat > 100.000,-Kc" > > pak jsem na kampani prodelal kalhoty protoze budu behem 10 minut mit > vsechny > > kliknuti vycerpane. Otazka tedy zni - "Existuje reseni jak > tento problem > > eliminovat bez naroku na narocne koeficienty hodnotici kreativni > > zpracovani". ( jeste me napadlo, ze lze vytvorit banner na > ktery vubec > > nemusim kliknout a presto se vse dozvim viz napr. GE Capital a jeho > banner/ > > microsite na Flexi konto ) > > Otazka zni ponekud jinak - ktera z Vami uvedenych kampani > bude generovat > vice zavolani a ne zda stejne penize bude kampan probihat > tyden nebo den. A > tady nelze davat rovniko !!. Za tu hodinu Vam muze zavolat > vice lidi nez za > cely tyden !!!. > Kalhoty neprodelate protoze za tech 10 minut mate > naservirovano X stovech > velmi pravdepodobnych zakazniku. > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST